luni, 25 ianuarie 2010

In duet, tata si Michael Jackson

Pentru ca unitatea centrala fugise de-acasa si eu n-aveam cum sa mai deschid calculatorul, m-am instalat de bunavoie la televizorul din sufragerie, in locul lu' tata si am dat pe MTV. Acolo, mandru in toate celea, canta Michael Jackson melodia "Thriller", in cadrul emisiunii "M is for Michael". Bucurie mai mare pentru mine si nenorocire pentru tata nu putea exista. El nu-l suporta deloc pe cantaret. Nu-i place cum canta, cum arata, nu-i plac videoclipurile, nu pricepe engleza deci clar ca nu-l vrea prin preajma si, atunci, incepuse sa-mi faca panarama.

-Iar asta! Da de aici sa nu-l mai vad!
-Hai, lasa-ma si pe mine oleaca sa ma uit :( Tu si-asa mananci, n-auzi din bucatarie.
S-o dus tata, o baut niste apa (cred), s-o intors si s-a asezat resemnat sa faca integrame. Michael nu s-a lasat, a continuat sa cante doar ca, atunci cand a intrat tata in sufragerie, se auzea doar partea instrumentala.

-Valei, nu suport nici sa ma uit la el, se plangea tata.
-Uita-te la integrame si n-ai sa-l mai vezi :D

Dar tocmai cand credeam ca s-o linistit treburile, incepe Michael sa cante:
-Cause that is Thrilleeeeeer...
-....Vaaaai de capul mieu :( incepe tata sa-l acompanieze.

In sfarsit, se termina melodia asta, incepe "Bad" si apoi "Remember the time". Mie-mi place la nebunie videoclipul de la ultima piesa pentru ca actiunea se petrece in Egipt si are imagini exact pe gustul meu. Clipul nu incepe cu Michael Jackson, asa ca l-am luat pe tata, i-am aratat si am inceput sa-i explic ce si cum, gandindu-ma ca daca intelege ce se intampla pe acolo, s-ar putea sa-i placa.

Apar cei doi faraoni, la mine in sufragerie liniste. Un negru bate in ceva mare, rotund si auriu (nu stiu cum se numeste), la mine in sufragerie tot liniste. Apare unul care se juca cu niste bete, faraoana spune ceva in engleza. Eu, repede sa-i traduc:

-Uite. O zis tanta aia sa-l dea mancare la lei.
-Aham
Il ia pe ala, negrul iar bate in chestia aia aurie, apare altul care inghitea flacari. Iar zice faraoana ceva, iar traduc:
-Uiti, despre asta o spus sa-i taie capul.
-Cini o spus?
-Tanti aia de pe tron, faraoana, il lamuresc eu.
-Ei,da. Si tu chiar crezi? ma contrazice tata.
-Ma rog, nu-l taii pe bune, asa e povestea.
-Aham. Si ala negru cu shiomagul ce face?
-Anunta intrarea la acrobatii aia,ce-or fi.

Cat am vorbit noi, misteriosul ala in negru era harnic: deja aruncase cu praf auriu din punga, disparuse si acum Michael rasarea in locul la ala misterios.

-Pfuai,iar asta! incepe tata discursul. Se uita oleaca urat si ma intreaba: Dar poarta fusta?
-Nu-i fusta, e ceva di pi la egipteni.
Si asta a fost tot ce am apucat sa-i explic lu' taica-meu pentru Michael a avut menirea sa scada complet interesul pentru videoclip.

PS: V-am povestit asta pentru amuzament, nu sa va legati de tata ca ce-are cu un cantaret asa faimos. Asa ca nu va chinuiti sa-l criticati, ca nu aprob comentariul. Fiecare cu gusturile lui ;)
blog comments powered by Disqus