marți, 29 decembrie 2009

Felicitari pentru incalcarea legii

Cam prin ultimele dati de cand am iesit cu mandra, am reusit minunata performanta de a prinde o coada la semafor luunga cat o zi de post si care se intindea, draga de ea, pe-un pod cu doua benzi de toate.
Va dati seama ce bucurie pe capul meu:dupa ce ca stateam cu motocicleta in frig, nici nu prea puteam sa ma strecor.Si cum mergeam eu amarata, cot la cot cu masinile, deodata ce-mi aduc aminte ca altii mai smecheri o iau pe trotuar, ca si-asa nu prea sunt pietoni si, la o adica, e pacat sa nu fie folosita bucata aia de drum cand e atata aglomeratie :D

Stiind ca trebuie sa-mi fie o portiune joasa care sa-mi permita sa-mi sui gagica, ma urc tantosa pe trotuar si dai cu 30 la ora, usurel, sa nu ma izbesc in nimic. Apare un nea petonu' pe la jumatatea podului, face o mutra luuunga la mine, ne ferim unul de altul si pleaca fiecare in treaba lui. Cand sa termin de coborat, si-o terminat si verdele tura, iar acu il trimitea pe galben de paza la semafor dar eu iute am coborat cu toata motocicleta prin locurile de handicapati, am speriat niste pietoni si cand sa ma integrez in coloana, zaresc un nene foarte fericit ca ma vede si care ridica degetul mare, in semn de OK.

Cu alte cuvinte, eu fac prostii cat casa de mari si ala ma felicita.
blog comments powered by Disqus