joi, 31 decembrie 2009

Ca sa fiu in pas cu moda

Am zarit pe bloguri ca fiecare are planurile lui pentru anul viitor (2010 pentru cine a pierdut socoteala) asa ca hai sa fac si eu, sa nu spuna copiii ca sunt demodata :)

Eu n-am cine stie ce planuri, prevad multa plictiseala la anul, dar hai ca incerc:
1. Vreau sa ajung la Atena. Sau macar in Grecia. Dar neaparat!
2. Vreau sa vorbesc atat de bine greaca incat sa nu se prinda nimeni ca eu, de fapt, is romanca.
3. Vreau sa gasesc un baiet cu care sa fiu combinata si sa tin la el. Ambele in acelasi timp, ca separat am mai incercat.
4.Vreau (adica sper, ca aici e mai greu si riscant) sa-mi schimb mandruta cu una mai mare. In acelasi context, sper din tot sufletul sa apuc sa va povestesc si voua patanii de prin trafic, ca noua vaca o sa aiba 600 cmc,draga de ea :D
5. Cat despre blog, ma tot straduiesc sa postez cat mai des si in vacanta chiar merge figura, dar in timpul scolii am prea multa treaba ca sa reusesc.

In incheiere, va urez la toti un an nou, plin de bucurii si realizari.

La multi ani!>:D<



blog comments powered by Disqus