joi, 24 decembrie 2009

Ca pentru ajunul Craciunului

Pentru multi pregatirile pentru sarbatori au inceput tooocmai de la intai Decembrie.Eu-s mai rapida, asa ca la mine o inceput de alaltaieri cand i-am mobilizat pe toti la facut curat. Si am facut, ce-i drept, toata familia, dar pe rand nu toti odata ca se aglomera :)

Azi am fost alungata dupa cumparaturi. Am luat bani la mine, o sacosa gasita sub un fotoliu, pe vecina gasita jos la scara si am plecat la un minunat shopping de....oua si carne. In oras, o aglomeratie...Dumnezeule, cred s-o mutat Bucurestiul la mine in oras :| Puzderie de masini care stateau la niste cozi interminabile, la magazine erau la oameni de parca se facea sedinta cu tot cu clienti si un frig afara de am zis ca ajung acasa in patru labe, dar cu ouale in dinti, sa nu se sparga. :D


De la atata aglomeratie, vanzatorii care aveau de circulat cu ceva mare in fata, strigau tare "La o parte! Pardon!" sa se dea clientii mai harcana.Toti auzeau,mai putin o babuta care facea cumparaturi la raionul de dulciuri (norocoasa gagica :-> ). Nici ea nu a fost iertata de necrutatorul vanzator Da-te,mamaie! , propozitie ce a atras niste zambete din partea tuturor clientilor ceva mai tinerei. Uite de-aia imi place mie in aglomeratie, ca tre' sa fie ceva de povestit,nu se poate.

Preluand metoda de la diversi lucratori, dupa ce am terminat cumparaturile, am inceput sa-mi fac loc in zona cu o fraza magica "Valei, ouale, sa nu se sparga!", formula aplicata chiar si pe strada, ori de cate ori se apropia de mine, mult prea aproape, vreun om sau daca aveam chef de rasete cu vecina.

In incheiere, dupa ce s-o intors soricimea de la colindat si lumea de pe la treaba (ca sa fiti toti de fata), va urez Craciun fericit tuturor si va informez ca asta e primul si ultimul articol legat de sarbatoarea asta, pentru ca toata presa si blogurile vuieste despre asa ceva, iar eu nu vreau sa fac parte dintre cei multi. Sper sa am timp sa scriu zilele astea, dar nu o sa fie despre sarbatori si alte chestii asemanatoare.

Craciun fericit!


blog comments powered by Disqus