luni, 28 decembrie 2009

Au venit mascatii

Orice roman stie ca in ajun de Revelion iese lumea cu capra, ursul si apar tot felul de mascati. De asemenea, orice bacauan stie ca "dihaniile" apar in centrul orasului cu cateva zile inainte si dau un spectacol de zile mari. Ce nu stiu eu este daca asa ceva se intampla si in alte orase, dar sper sa aflu de la voi.

Ieri cand am iesit in oras, am nimerit pe la mascati si dupa ce am admirat ceva spectacol, mi-a venit ideea sa fac poze ca sa vedeti si voi ce si cum.

De unde au rasarit?






Capra este numele dat unui dans tradiţional românesc practicat de Anul Nou. Este executat de un flăcău mascat în chip de capră şi îmbrăcat cu un cojoc pe dos. „Capra” şi însoţitorii ei umblu din casă în casă, dansând la uşa fiecăruia în prag de Revelion. Acest obicei a fost menţionat prima dată în Descrierea Moldovei de Dimitrie Cantemir.












Cine sunt?



Baieti; hai sa zicem ca si fete :)



Apoi au aparut ursii...



(scurt moment publicitar): Gagici, va place de baietul asta? :P



(momentul publicitar e gata): Au fost si mascati...




...ba chiar si niste chestii pe langa care si doi metri sa fi avut, tot ma simteam complexata

Dar, sa va prezint baietii din viata mea





Vi-l prezint pe noul meu gagiu. :) Am asa mutra in poza pentru ca ma prapadeam de ras.
Asta ca sa nu ma prapadesc de rusine (adica frica) cand vedeam moaca incantatoare a lu' barbati-miu :D

Ca orice cucoana care se respecta, trebe sa am si amant,nu? Uitati-l :)


Al meu e un urs certat cu tanti de la manichiura. Al vostru cum e?

Si as mai avea o poza cu doi prieteni de cartier (yo,man!) dar pe care nu v-o arat pentru ca se vede in ceata fix partea esentiala si anume mutrele lor mascate, urate ca moartea raportandu-se la oamenii normali (ca alora emo li se pare sexy a dracu)

Asta a fost tot, dragii babei! Sper ca v-a placut si va mai astept pe blog :)

PS: Sursa unui citat de mai sus
blog comments powered by Disqus