miercuri, 25 noiembrie 2009

Si masinile se pot strecura

Plictisita de atata tusit, acum cateva zile mi-am bagat picioarele in ea raceala si am plecat cu motocicleta, urmand ca si raceala sa-si bage picioarele in mine, cateva ore mai tarziu, alungand tot ce a considerat ea ca e in plus: liniste, voce, plamani si un nas de treaba.In fine, sa nu ne mai lungim cu vorba.

M-am plimbat in sus, in jos, in toate directiile, cand deodata m-am trezit la o coada imensa pe pod la Margineni, cu pasager in spate carat de la Bacau. Pasagerul curios: unde ma duc, ce fac, cum ma strecor...dracu daca ar fi stat cuminte. Incercasem mai devreme sa ma strecor la un semafor si era sa cad cu toata motocicleta peste o masina asa ca acum stateam calma la o coada lunga cat tot podul Margineni.

Astept, inaintez putin, iar astept, injur pe ala din fata ca pune frana ca boul in loc sa puna o data si bine, inaintez, injur pe ala din spate ca sta prea aproape. Si pe aia din lateral pentru simplul fapt ca s-au nimerit pe acelasi pod cu mine. Iar inaintez. Injur pasagerul ca respira. Ce sa mai,eram nervoasa rau, cand deodata, ce credeti ca apare langa mine si ma baga in sperieti? Un Logan rosu. Se strecura saracul :( La semafor :) Adica s-o ajuns ca eu, cu motocicleta, sa stau la rand si astia cu masinile, suiti cu doua roti pe trotuar, se strecoara pe langa mine, sa ajunga primii.

Si nu doar ca ia locul motociclistilor, dar mai si sperie un aurolac ce-si astepta linistit verdele si care tresare nedumerit atunci cand il vede pe loganistul nostru ca intra pe strada de la dreapta direct de pe trotuar.
blog comments powered by Disqus