miercuri, 18 noiembrie 2009

S-a inchis drumul. Si ce daca?

In caz ca a observat careva, in ultima perioada nu prea am mai scris nimic legat de motociclete - desi am patit destule - pentru ca intamplarile respective le-am pastrat pentru cand da frigul, sa bag nostalgia in motociclisti :)

Astfel, incepem azi cu ceva destul de recent, patit saptamana trecuta. Profitand de vremea frumoasa de afara, mi-am luat gagica si am plecat la plimbare pe Magura. Asa, pe jos, supravietuiam eu cumva, dar combinatia dintre padure si motocicleta a dus la inghetarea catorva neuroni esentiali intr-ale orientarii. De cand am plecat din Bacau si pana am ajuns inapoi la un mare sens giratoriu nu a fost nicio problema, abia la sens treburile incepand sa se complice. mai multe detalii
blog comments powered by Disqus