duminică, 22 noiembrie 2009

Prinde-ma daca poti :P

Cine s-a mai plimbat cu mine stie ca plec pe verde doar din greseala; in rest, o rup la fuga inca de cand apare galbenul, indiferent ce se intampla cat stau la semafor.


In aceste conditii si intr-o zi cu soare, ma ocheste un sofer mai tinerel, foarte calm, lent in miscare si cam nesigur pe el, din cate am observat. Am crapat de plictiseala vreun minut intreg si abia la final, cand mai erau cateva secunde de rosu, omul nostru deschide geamul caaaalm.... da sa deschida gura... se facuse galben, am dat din cap in semn de salut si-am fugit.

Soferul dupa mine, se chinuia din rasputeri sa nu ma piarda. Eu de-al dracu mergeam haotic, sa-mi bat joc de el. Mai ocoleam cate unu care vroia sa faca dreapta, mai claxonam pe altul de pe o straduta laterala sa ma lase sa trec, apoi acceleram ca sa-i fac loc sa intre intre mine si ala din spate...ce sa mai, mi-am dat toata silinta sa-mi bat joc de soferul ala. Teapa, cand incetineam la urmatorul semafor, l-am vazut in oglinzi: tot in spatele meu era. Asa ca m-am asigurat si am zbughit-o pe banda de langa, apoi m-am inghesuit langa o masina ca sa aiba loc sa treaca aia care vroiau sa faca dreapta.

Soferul nu vroia sa cedeze deloc. Dupa ce au trecut celelalte masini, a luat-o pe banda pe care eram eu, a oprit langa mine si mi-a facut semn "OK ;) ". Atat apucase sa faca, pentru ca iar a aparut galben si iar am fugit...
Voteaza-ma pe ftw
blog comments powered by Disqus