sâmbătă, 14 noiembrie 2009

A picat,sa ma scuzi

Desi aseara m-am culcat tarziu, azi m-am trezit dubios de devreme, la sapte juma'. Treaba in afara casei urma sa am tocmai la 12, ce aveam sa fac pana atunci? M-am apucat si eu de facut curat. De mult timp aveam pica pe geamul din camera mea, acum era momentul sa ma leg de el.

Geamul respectiv, smecher din fire si oleaca intuitiv, a banuit ca ceva o sa se intample asa ca si-a chemat in ajutor niste paianjeni micuti.Cu mine au fost nepermis de obraznici, uneori chiar sarind la bataie, dar in dimineata asta l-am prins pe tata si iute l-am chemat sa ma ajute cu paianjenii. Inarmat cu o matura, intra in camera, deschide geamul, deschide si plasa si da-i la treaba. Daca poti :) El n-a putut pentru ca imediat ce a atins plasa, aceasta a lesinat artistic si a cazut gingas pe terasa la vecinul.


Lu' tata inca nu-i venea sa creada, scosese capul afara sa se convinga de crudul adevar. Eu radeam de ma prapadeam, in timp ce-l intrebam daca sa ma duc la usa la vecinul s-o recuperez. N-a fost nevoie, pentru ca tata l-a rugat frumos pe om sa-i dea plasa inapoi. Acesta, probabil surprins ca la mine in casa la opt dimineata se spala geamurile, a inceput sa-si ceara scuze ca muncea cu flexul si ne-o trezit dar nu era problema. Am termopan asa ca vecinii nu pot sa ma deranjeze nici daca vor. Pana la urma, plasa a venit exact asa cum a plecat: pe geam. Bineinteles ca odata recuperata, a fost pedepsita sa stea la baie pana mi-oi termina eu treburile.

In fine, termina tata de maturat, inchid geamul( Dumnezeule, ce frig era afara!), ma duc dupa apa, o carpa si ma apuc de curatat. Cum vecinul taia ceva cu flexul, e simplu de imaginat ca avea si niste muncitori pe acolo, muncitori care aveau pauza fix cand faceam eu "sport cu carpa" la geam. In camera fiind cald, m-am imbracat mai sumar si mi-am prins parul, de se vedea foarte mult din cel natural: saten inchis. Cum n-am nici pielea prea alba, imi inchipui ce-or fi zis oamenii Io' la tiganca ceea ce spala astfel incat eu munceam, ei zambeau :)) Iar munceam, iar zambeau, toate astea cu geamul inchis. Pana la urma, s-a terminat toata distractia pentru ca a intrat tata in camera si-o plecat muncitorii la treaba lor.

Voteaza-ma pe ftw
blog comments powered by Disqus