miercuri, 11 noiembrie 2009

Holbati-va, ba, ca doar a doua oara nu ma mai vedeti



Pentru a vedea cum se simte un animal in cusca de la gradina zoologica, nu e nevoie sa-ti faci culcus in locul lui, ci doar sa stai printre masini,la semafor si sa ai ceva ciudat care sa atraga atentia. In cazul de fata a fost motocicleta mea si felul artistic in care ea imi scoate in evidenta toate ciolanele, nu cumva sa creada lumea ca as fi grasa.


Se facea ca dupa o graba nemaintalnita de a sta de vorba cu verdele a aparut fiorosul galben, urmat de un rosu strident inainte sa trec de intersectie, astfel incat m-am oprit si l-am asteptat iar pe simpaticul verde :) Eram prima pe banda a doua si ma uitam plictisita in jur cand, ce sa vad? Sosise in spatele meu o masina argintie, cu vreo trei baieti cucuieti in ea, dintre care doi dintre ei purtau niste ochelari grosi tare (probabil sa le tina de cald) iar soferul parea cazut pe sub volan,la cum statea. Odata ce m-o observat o inceput sa se holbeze aia doi din fata si sa-si dea ghionturi  de parca erau maimutele alea savante, cu halate albe, de prin filme.

Ma plictisisem de ei, incepusem sa ma uit la semafor, nu cumva sa ratez iar verdele dar, in drum spre semafor am observat o masina mare, verde, cu dubios de multe locuri, ideala pentru familiile cu numerosi plozi prin casa. Prima oara am crezut ca-i vreun maxi taxi, dar la o a doua privire am ajuns la concluzia ca e masina personala. La scurt timp dupa ce am observat-o, s-o prins lumea ca existam pe acolo. Intai a intors o blonda capul si apoi, toata lumea la unison - barbati, femei, copii - si-au intins gaturile spre geamul din stanga sa vada miracolul de langa ei. Furioasa foc ca se chiorasc atata, le-am raspuns cu aceeasi moneda: m-am uitat si eu la ei :) Uite-asa, sa vad daca le convine.

Pana la urma s-au potolit dar acu ma jur ca stiu cum se simte ursul de la zoo.
blog comments powered by Disqus