joi, 5 noiembrie 2009

A fugit dentista

Cine a citit aventurile mele cu dentistii stie ca fug de ei ca de dracu, dar in ultimele zile a intrat un dinte in greva si am fost nevoita sa ma intorc spasita la dentista ca sa-i promita dintelui salariu mare si-un trai bun :)

Planul de bataie era gata,acu urma aplicarea lui. Va scutesc de detalii; singura parte importanta este ca dupa multe lupte si batalii, am castigat razboiul, prada fiind insasi programarea la stomatolog. Stiu ca multi dintre voi n-ati fi facut asa efort, dar credeti-ma pe cuvant ca dintele asta e afurisit tare, ba chiar a mai convins vreo doi sa intre in greva. In sfarsit, suna mama si ramane ca azi la cinci juma' sa ma prezint la doftorita.

Ma aranjez, ma parfumez, ma spal pe dinti, iau geaca, trag in picioare cizmele recent achizitionate si plec voioasa, singurica la doftor. Ajung la cabinet, intru cu tupeu si plina de un curaj aparent, intreb o fata din sala de asteptare:
-E cineva inauntru?
-Da, vine prompt raspunsul, fara ca nimeni sa specifice despre ce usa e vorba.

Iau un loc pe scaun si m-am apucat de scotocit prin reviste, stiind sigur ca sunt unele faine pe acolo. Nu de alta dar coada de la dentist e ca aia din intersectii: cativa oameni,nu mai multi, dar cat dureaza pana pleaca vreunu... Imi aleg o revista despre afaceri in care gasisem cateva articole din mediul online, articole pe care le devorasem pana la ultimul cuvant. Cand mai aveam oleaca, incepe lumea sa miste; care intra,care iesea... trafic, ce sa mai :) Astept sa se linisteasca apele si iar o intreb pe fata:
-N-o mai iesit ala de-acolo? Poate l-oi fi ratat eu.
-Nu,n-o iesit,ma linisteste ea.
M-am intors resemnata la articolul meu cand, subit, apare in mutra mea o doctorita blonda, creata, cu un aer usor diabolic in ciuda aspectului angelic.
-Hai cu mine sa te consult :)
O fi banuit ea ca mi-era cam frica de m-o luat asa de bland, dar imediat m-am aparat:
-Aaa,nu, ca eu is la doamna D.
-Ea nu mai vine, pica brusc raspunsul.
Furioasa foc, o sun pe mama. Nu raspunde. Il sun pe tata Da-o pe mama la telefon.ACUM! x(. Ma suna mama si dai taraboi:
-Tu-ti bati joc de mine? o iau tare din prima.
-Nu,ce-ai patit?
-Bai,eu la cat eram programata?
-Cinci juma, zice ea foarte mirata.
-Si unde trebuia sa ma duc?
-La cabinet, unde am fost si noi. De ce?
-Unde,dom'le, la cabinet? Ca s-o mutat!
Mama o ramas perplexa, un tatic din sala de asteptare radea cu secretara. Erau amandoi asa veseli, de am zis ca acus se prapadesc de la atata ras. M-o trimis sa intru in cabinet, sa ma conving personal ca nu mai e doctorita, atat era mama de uimita. Eu am luat-o cu viteza spre usa, de taticul cela si-o strans repede picioarele din calea mea, nu cumva sa dau peste el. Inauntru nu mai era absolut nimic:
-Bre,nici echipamentul nu mai e,ce nu intelegi? S-o mutat! incercam sa-i explic lu' maica-mea.
Mai lipsea sa se apuce de plans, ca in rest situatia era identica cu vestirea mortii vreunui cunoscut. Pana la urma, am fost chemata acasa, ramanand ca mama sa o sune pe dentista.

Totusi, sa fi fost asa obraznica pe acolo incat sa fuga doftorita de mine? :(

PS: Voteaza-ma pe ftw :->
blog comments powered by Disqus