sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Eu, vecina si colega

Ieri s-a intamplat sa se vada vecina cu o colega de-a mea. Luate separat, cu fiecare ma distrez dar in feluri diferite deci va dati seama cam ce-o putut sa iasa dintr-o distractie cu amandoua :)

Prima oara a fost cu vecina. Dupa ce am ras toate trei undeva la o scara, am plecat in oras. Ele doua aveau treaba, eu ramasesem de companie. Dar si ce companie, ca aveam un chef de joaca... Pe colega o necajisem destul la scoala, acum era randul vecinei, mai ales ca spusese ceva care m-o deranjat. Prin urmare, in secunda urmatoare, pe carosabil, cu juma' de biscuite in gura si restul pachetului in mana, am centrat si i-am dat un genunchi usor, drept in fund. Vecina, mai voluminoasa decat mine, se pregatea sa-mi intoarca lovitura dar am fost salvata de un taximetrist simpatic care a deschis portiera, a iesit din masina si ne-a spus foarte senin Pot sa trag si eu un pumn?:) pentru ca, mai apoi, sa intre inapoi la adapostul masinii.

O conducem pe colega pana unde avea treaba si, la intoarcere, pe vecina o apucase tusa. Mergeam amandoua pe langa un gard verde, cu ea tusind duios ca un magar :) De pe sens opus se apropia o fata, probabil crizata din-aia care crede ca gripa porcina e ceva foarte malefic, ce o sa ne rapuna pe toti si e imperios necesar sa se fereasca de toti oamenii suspecti. Asa o facut si acum, s-o ferit. S-o dat mai aproape de gard...tot mai aproape...pana cand a intrat cu capul in gard.

Si uite-asa am tinut-o tot in rasete pana la...urmatoarea intalnire a vecinei :)
blog comments powered by Disqus