joi, 19 noiembrie 2009

Cum sa pui pe ganduri un tigan nesimtit

Hotarata sa mi-l scot din cap pe fostul, am rugat o prietena sa-mi faca rost de un baiat. Neaparat brunet si fara gagica. Fata, amabila, l-o sunat pe al ei si m-o bagat in seama cu primul amic care era in zona, un tigan din Buhusi. Era brunet cum vroiam eu, asa ca mai departe nu m-o mai interesat ce si cum.

La inceput ne-am inteles bine prin telefon, dar nu ne-am intalnit pana acum deci nu stie cum arat. Amanuntul asta nu pare sa-l impiedice pe tiganul nostru sa ma doreasca nespus de mult. Atat de mult incat intr-o seara mi-a trimis mesaj ca nu prea renteaza sa vina din Buhusi doar ca sa ma vada, el vrea si alte treburi. L-am refuzat categoric si l-am trimis la alta.

Aseara imi trimite spasit un mesaj de "ce mai faci?", tratandu-ma cu "iubitica", desi nu suntem combinati, lucru pe care i l-am si spus. Logic, o venit intrebarea daca nu cumva as vrea. Prima oara i-am raspuns ca nu, argumentand de ce ( nu intrebati, ca aveti argumentul mai sus). M-o intrebat daca da sau nu. A doua oara i-am raspuns ca nu, subliniind faptul ca i-am mai spus o data. O trimis mesaj ca dom'le, el e prost si ca sa inteleaga, trebuie sa scriu in mesaj doar da sau nu. L-am ascultat, in speranta ca-mi da pace.

Tiganul tot tigan, n-o cedat asa usor. Crezand ca o sa fac ce vrea el, din moment ce initiativa o fost a mea, imi trimite mesaj "Dar nu tu vroiai prieten?". O gandit bine, n-am ce spune; stie cam ce valoare are. Altfel n-ar fi trimis textul de mai sus,care in traducere libera inseamna "Atat esti de disperata de m-ai ales pe mine?". Cu ultima bucatica de calm gasita prin casa, i-am trimis o replica menita sa-l puna la punct o data pentru totdeauna: " Ba da, dar nu unul care vrea sa mi-o traga fara sa stie cum arat. Daca-s urata?".

Si-acu liniste, pentru ca tiganul inca gandeste ce sa-mi raspunda. Serios, faceti liniste ca i se gripeaza motorasul :)

PS: Nu mai caut prieten :)
PPS: Nu va luati de mine ca vai, am injurat un tigan. Si-o merita si n-am de ce sa-l tratez altfel, pentru ca n-are nimic nici in plus, nici in minus fata de un roman.
blog comments powered by Disqus