marți, 17 noiembrie 2009

Cel mai frumos "aurolac"



Duminica asta, crezand ca e cald si frumos afara, am plecat cu mandra la Buhusi, in plimbare. Am crezut, ca de fapt a fost extrem de frig. La dus am supravietuit eu cumva, dar la intoarcere eram inghetata bocna, astfel incat am lasat-o incetisor.La fel au facut si soferii.In Hemeiusi, toti stateam cuminti in coloana, rar depasea careva cate o masina. La o adica, era aglomerat, frig, neuronii inghetati...cui ii ardea de depasiri?

Si tocmai cand deocheam lumea ca se circula frumos, aud deodata NIAAAUUU-POC! Ma depasise unu :) Pe mine si inca alte patru masini. Dupa sunet am crezut ca e motocicleta iar acu eram bucuroasa ca nu sunt singura care iese la plimbare dar cand am vazut ca e masina, imediat m-am uitat urat Nii,ma, stai usor ca ma ia curentul. Il las pe om in legea lui, eu imi vad de drumul meu si toata lumea ajunge in oras, unde opreste la semafor.

Desi traditia de prin partea locului spune ca, atunci cand nu vezi o coada kilometrica in fata ta, e clar ca ai gresit semaforul, de data asta erau doar cateva masini. Am zis sa fiu draguta si sa stau la rand. Cat ma tot uitam prin jur, observ ca o rasarit dintre masini un pieton tanar, brunet, bronzat, fix asa cum imi place mie... dar fiindca era pieton intre masini, am crezut ca e vreun aurolac. De aratat, arata superb dar in rest nu credeam sa fie prea multe de capul lui. Oricum, eu il asteptam sa vina langa mine sa-mi ceara bani, sa se holbeze la motor si sa intre in vorba cu mine. Ei bine, teapa: doar mi-o aruncat o privire in treacat si a plecat la....masina aia galbena care ma depasise pe mine in Hemeiusi.



In sfarsit, se face verde, pleaca toata lumea si la al doilea semafor ramasesem doar noi doi si ala cu masina alba care fusese inaintea mea iar acum se dusese pe alta banda sa poata discuta cu "aurolacul" meu. Discutau ei acolo, si discutau, iar discutau...femeile sunt tacute pe langa ei...deodata apare galben. Am stat cuminte, am zis poate se prind ei, dar n-a fost sa fie. Se face verde, astia inca discutau. Aia plini de bani, cu numere de Bucuresti, oameni importanti...eu cu gagica mea, micute amandoua, le faceam semne la astia ti!...e verde :D

Iute pleaca baietii, la al treilea semafor deja se adunase lumea. Cat stateam la coada, unu din dreapta s-o dat jos din masina sa verifice nu-stiu-ce. Gestul asta mi-a fost suficient ca aveam suficient spatiu sa ma strecor, sa ajung in fata si la urmatorul semafor sa pandesc "aurolacul" in oglinda. M-am dus spre dreapta, am trecut de masina alba si cand ajunsesem in dreptul rotii din spate a masinii galbene, aceasta imediat a zburat din fata mea, facandu-mi loc de parca as fi condus un tanc. Nu stiu daca a facut-o din politete sau fiindca sunt fata si, implicit, imi trebuie mult mai mult spatiu de manevra decat ii trebuie unui barbat dar gestul conteaza, asa ca am multumit dand din cap, timp in care soferul din dreapta se lipise grabnic de portiera, nu cumva sa pateasca ceva datorita faptului ca, iarasi "nu m-a vazut".

In sfarsit, iar se face verde, eu o zbughesc inainte, ma asez cuminte pe banda care facea stanga si-mi asteptam noul "aurolac" dar el ramasese pe alta banda,mai in spate. Si nici macar nu se holba dupa mine :( In speranta ca ii reaprind interesul, m-am intors si m-am uitat la el dar fraierul, pe langa masina, isi luase si gagica cu el. Ce aveam sa mai fac? I-am adresat in gand, plina de ciuda un Prostule! si mi-am vazut de treburile mele.
blog comments powered by Disqus