marți, 6 octombrie 2009

Replici anti-agatat

De la un timp,la cererea expresa a unui baiat,am inceput sa umblu ceva mai aranjata pe strada, lucru ce a atras spre mine diversi dubiosi de pe drum,unul mai ciudat ca altul.

Primul a fost cu vreo saptamana in urma, cand eram la insula cu vecina. Eu - imbracata cu o haina neagra, lunga pana la genunchi,eleganta, cu niste sandale cu toc in picioare,iar vecina avea un soi ciudat de adidasi si ca haine...nu mai tin minte. Cum mergeam noi tantose pe drum,din sens opus veneau niste baieti care discutau cam tare:
-Bai,ce frumoasa e fata aia cu tocuri...du-te la ea,zice unul dintre ei.
Pregatindu-se temeinic pentru marea provocare, al doilea baiat ma intreaba cuceritor:
-Ce faci,pisi? :->
-Bine,cutu :) i-am raspuns eu,instant.
Bineinteles, baietii au inceput sa bolboroseasca pe acolo,dar noi am plecat mai departe,fara sa le dam atentie.

A doua oara s-a intamplat aseara cand,cu aceeasi vecina,am plecat sa cautam o toaleta (mentionez ca eram la Zilele Bacaului adica in campul de langa bazinul de inot).Cu chiu cu vai,am scapat de toata harmalaia si aglomeratia specifice locului dintre carusele si scena. Ajunsesem intr-un camp,marginit de niste dealuri mici, majoritatea avand in varf garaje,unul singur o cladire neterminata.Desi era noapte,camp,zona pustie, pe acolo circulau prea multi oameni,asa ca ne-am schimbat traiectoria si am luat-o pe o carare,undeva intre copaci.

Pe cararea aia se pupaceau doi oameni,deci am plecat si mai departe,astfel incat am nimerit intr-o parcare, cica subterana :O Mare ne-o fost mirarea cand am vazut ca exista asa ceva la noi in oras dar datorita faptului ca erau si mai multi oameni decat in "padure" ne-am continuat drumul. Aici era destula lumina,suficienta cat sa ne vada toata lumea moacele. Prin lumea asta era si un betivan care,dupa ce s-a holbat bine la noi, ne-a spus pe un ton sfasietor:
-Ce v-as pupa :X ...
-Noi nu! si-am grabit pasul sa nu se lege ala de noi.

Voteaza-ma pe ftw
blog comments powered by Disqus