duminică, 25 octombrie 2009

Premii peste premii

In ultima perioada nu prea am mai avut chef sa scriu, desi intamplari am destule. Totusi, ma mai arat la fatza "obligata" de doi bloggeri marinimosi care-mi ofera premii :)

Prima a fost o bloggerita, pe nume Roxy care mi-a oferit ceva atat de bine lipit la ea pe blog incat n-am reusit sa-l iau, ca sa va arat si voua, prin urmare, am dat link.

A doua bucurie am primit-o tot de la bloggerita, Zozo. In mod paradoxal, desi este tot fata, i-a permis premiului sa plece la altii in vizita, asa ca uitati-l :)


Logic, bucuriile astea n-or fi asa fraiere sa vina pe gratis, asa ca tre' sa respect patru reguli:

1. Să le afisez;
2. Să afişez link-urile blogurilor celor care mi l-au acordat;
3. Să-l ofer la încă 10 bloggeri;
4. Să-i informez pe cei 10 privind faptul că au fost premiaţi de către mine.

Primele doua au fost respectate in limita posibilitatilor, acu urmeaza punctul trei. Il ofer lui....:
1.Nenea cu Albe Negre
2.Traceur-ul Radu Dobroi  (sper ca am scris bine)
3.Ionut Andrisan
4. Pricop
5.Alter Ego
6.Vlad
7. Stefan

Stiu ca trebuie zece bloggeri, dar nu mai am de unde sa scot inca trei. Va rog frumos sa ma scuzati :) Cat despre regula patru, o s-o indeplinesc treptat- treptat :)

Aaaa,si sa nu uit! Multumesc frumos de premii,ma ! :*
blog comments powered by Disqus