joi, 22 octombrie 2009

Noi boacane si noi baieti la orizont

Ca sa intelegeti ce am de gand sa fac, o sa va povestesc doua situatii complet diferite care or sa prinda legatura tocmai la sfarsit.

Situatia 1: Intr-o seara de vara am fost si eu la discoteca, urmand sa ajung acasa a doua zi, noaptea dormind la o vecina.Tata a fost de acord,mama nu asa ca a iesit panarama mare. Nu va mai povestesc, ca stiti. Ce nu stiti este ca, la vreo saptamana doua, a inceput mama sa-mi povesteasca cum ca eu trebuie sa-mi gasesc baiat serios, care sa se tina de carte, sa invete la un liceu bun si cu ala am eu voie la discoteca,nu cu vecina. Asta in conditiile in care am avut maxim doi prieteni mai tocilari, toti ceilalti fiind certati cu scoala.

Am bagat la cap, am aprobat-o intr-una si acum a venit timpul sa ascult de mama, desi cred ca prefera sa n-o fac :D

Situatia 2: Pe la inceputul scolii, o venit profa de fizica in clasa si ne-a intrebat cine vrea sa mearga la centrul de excelenta. Hop si eu cu mana pe sus, ca la obiectul asta urmeaza sa dau bac. Se face lista, sambata urma sa ma prezint (eu si alti colegi) la liceul Ferdinand. Mergem noi, ne baga intr-o sala de clasa, incepe profa sa vorbeasca. In paralel, unu vorbea cu altul pe geam, apoi un ghiozdan a fost trimis (tot pe geam), urmand ca interlocutorul de afara sa apara in clasa... tot pe geam, ati ghicit.

Termina lumea de ras, profa isi revine din soc, ala incepe sa vorbeasca. Numai dume scotea pe gura. Abia la plecarea acasa am aflat ca el o face intentionat, sa "se simta lumea bine". Deci, baiet cu suflet mare. Si corp la fel, ca e destul de solid. Blond, asa cum vroia mama. Cam ciufi si neglijent in vestimentatie, dar se repara. Dar, mai ales,......invata intr-un liceu bun! Din clasa a noua tot spera saraca maica-mea sa mai pun gheara pe vreun tocilar, nu pe vreun prost, vagabond, tigan, bozgor, satanist si multi alti feluriti baieti din cauza carora am avut sau urma sa am (daca apuca mama sa-i cunoasca :D ) scandal acasa.

In sfarsit, cred ca ar fi printre putinii baieti despre care ai mei ar avea o parere buna inca de la prima descriere. Nu de alta, dar de obicei trebuie sa-l cunoasca pe respectivul ca sa se convinga ca e baiat bun (de parca n-ar fi evident ca, din moment ce e combinat cu mine, automat este atat rabdator cat si politicos pentru ca altfel nu rezista atat de mult incat sa-l cunoasca ai mei). Problema la blondul asta din Ferdinand  este comportamentul mult prea zanatic pentru gustul alor mei. Si e cam sasait. Si cam neglijent, lucru care o sa-i displaca profund lu' tata. Si slabe sanse sa vina cu mine la discoteca (dupa mutra il iau).

Per total, nu e cine stie ce de viata lui dar e ideal pentru a-i scoate lu' mama prostiile din cap (vezi situatia 1). Daca tot e comic...eu il accept,na. Acu sa vad ce iese cu el. Va mai povestesc de el sau mai bine taceam din gura? Eu zic ca o sa iasa distractie mare, dar nu stiu ce parere aveti voi. Deci...
blog comments powered by Disqus