luni, 26 octombrie 2009

Misterul pozelor in oglinda

Tot scotocind pe net, am dat peste Alin , un om care nu pricepe si pace de ce isi fac fetele poze in oglinda sau de alt fel, dar tot "pitzipoanca style b-)". Ba chiar se leaga si de baieti, ca nu doar gagicile se pozeaza in pozitii dubioase. Dar, mai bine sa-i luam pe rand.
De baieti scap rapid.Nu-s baiat, nu stiu, nu cunosc, n-am prieteni de genul asta.

Fetele is mai greu de inlaturat, au o gandire mai complexa, actiunile lor sunt justificate de un numar infiorator mai mare de motive decat baietii...hai sa va explic. :)

Din cate am observat, mare parte dintre ele sunt un pic cam narcisiste, complexate de diverse chestii, cu laudatori morti/inexistenti sau merg pe principiul "o data in viata (arat bine)" asa ca momentul trebuie neaparat imortalizat. :)

Personal, fac poze destule poze in oglinda dar nu le arat nimanui pentru ca sunt facute de dragul experimentului. Sa zicem ca trebuie sa ma duc undeva, loc in care trebuie sa arat bine neaparat. Oglinda e mincioasa, imi spune ca arat bine doar fiindca am reusit sa nu ma dau cu rimel pe obraz, fard verde pe frunte si fond de ten pe ochi. Daca in momentul urmator ma vad in poza, risc sa ma sperii de mutra mea, implicit, aparatul foto (sau telefonul, in functie de ce pica mai repede in bratele mele) mi se pare ceva mai sincer decat oglinda. Deci, atunci cand am timp, ma pozez cat ma aranjez, de nu-i adevarat. Si nu, nu pot sa fac poze fara oglinda ca nu vad daca mi-am incadrat bine moaca sau nu.

V-am explicat cat am putut, mai are careva nelamuriri?
blog comments powered by Disqus