joi, 8 octombrie 2009

Dovada ca e bine sa asculti de parinti

De cand ma stiu si pana in zilele noastre,ai mei tot timpul au insistat sa ma culc devreme,indiferent ce faceam a doua zi.Daca aveam scoala-dom'le,tre' sa ma trezesc devreme;daca nu aveam,imi stricam somnul. De aici pana la lupte crancene pentru drepturile mele nu a fost decat un pas :)

Dreptul de a ma culca noaptea tarziu mi l-am castigat,pana la urma,in vacanta asta de vara dar l-am pierdut iar din cauza scolii.Eu is Batman,doar n-oi fi fraiera sa dorm de la zece...mai stau,doar toata dup-amiaza am invatat. Asa am facut si aseara cand,rapusa de somn,am decis sa ma culc.

Ca sa reusesc asa ceva,intai trebuia sa ma ridic de pe scaun,lucru care nu este atat de usor pe cat pare. Ma sprijin de birou,ma ridic,arunc o ocheada pe geam din obicei si dau sa plec in treaba mea. Ciu-ciu,ca de la ocheada incolo am incremenit cand am vazut o cucuvea care statea pe sarma de intins rufe a vecinului de dedesubt(are terasa,de asta am vazut asa usor).Nu stiu la altii cum o fi,dar imediat mi s-a strans inima, gandindu-ma ca am,totusi,vreo doi-trei amici motociclisti de care-mi pasa si care mai conduc noaptea, de regula cu viteza.Cred ca m-o fi simtit pasarea ceea,ca a stat putin si a plecat cand inca ma chioram la ea.

Mi-era frica sa mai merg,asa ca m-am asezat inapoi la calculator sperand ca netul o sa ma faca sa uit ce-am vazut.Stand pe scaun,am mai tras o ocheada:cucuveaua nu mai era. Taci sa vezi ca am scapat;sau poate doar mi s-a parut.Pe dracu :-j...A treia oara m-am ridicat cu tupeu de scaun si...iar am vazut inaripata ceea.Am inchis monitorul cat ma holbam la ea(ai mei is plimbareti noaptea si sa nu vada ca is treaza). Dup-aia a plecat de tot,ca n-am mai vazut-o.In fine,mi-am facut patul,m-am schimbat si cand am revenit la calculator,i-am povestit unui amic toata faza,dar pe scurt (am o cucuvea pe aici :-ss ). El,baiet amabil,o inceput sa-mi imbogateasca cunostintele in domeniu povestindu-mi ca atunci cand iti canta o cucuvea la geam,ai sa mori. De mentionat ca nici cu o seara inainte nu ma culcasem devreme asa ca,pe la miezul noptii,am auzit deodata,tare ceva intre un chitcait si sunet scos de vrabie.Urat tare sunetul ala si m-o speriat in ultimul hal,fiindca crezusem ca am ceva in camera;trecuse de toate termopanele si izolatia mea.Abia dupa ce o terminat,mi-am dat seama ca e cucuvea fiindca si tata o auzise cu o seara inainte.Mai pe scurt, de vreo trei seri o cucuvea isi bate joc de mine.Smecher,nu? :|

Revenind la treburile noastre, daca tot aflasem ca o sa mor daca imi canta serenade o asa inaripata la geam, iar termopanele au fost ineficiente,aseara stateam cu telefonul lipit de ureche,sa aud cat mai tare melodia si cu ochii supravegheam fereastra,desi n-as fi avut cu ce sa arunc dupa pasare,chiar daca ma vizita. Bineinteles, toata astea cat stateam intinsa in pat,pentru vreo juma de ora. Ca apoi m-am transferat la mama,sa pot dormi si eu.

Prin urmare,dragi copii,ascultati-va parintii in mare masura,ca ceea ce va zic ei e cu un scop,nu va spun asa de prosti ce sunt sau fiindca v-ar vrea(prea mult) raul. :)
blog comments powered by Disqus