joi, 1 octombrie 2009

Am lasat-o paf

Am foarte multe de zis,cu orice ocazie. Sau pur si simplu nu vreau,dar sunt nevoita sa vorbesc.In orice caz, timpul a fost vesnic o problema atunci cand deschideam gura,de asta m-am invatat sa vorbesc repede. Deci repede.Daca nu esti ochi si urechi la mine,nu poti intelege ce zic.Unii nici sa ma intrerupa nu indraznesc pentru ca pana deschid ei gura,rateaza vreo zece cuvinte spuse de mine si apoi cu greu mai reiau firul,in special daca respectivii sunt la primele contacte cu mine.

In situatia asta a fost acum cateva zile profa de economie.Nu mai stiu despre ce se discuta,dar profa ceruse un exemplu,exemplu care nu prea venea in capul colegilor.La mine venea,dar mai pe diagonala,asa. Ma uit in jur,liniste, ma,hai ca ridic mana.Fiind cam singura in situatia aia,sunt numita.

In secunda doi am inceput sa turui pe nerasuflate exemplul care cerea multe explicatii,multa vorbaraie si mi-era frica sa nu uit.Vorbeam atat de repede incat eu,personal,abia ma mai intelegeam.In scurt timp incepuse sa curga apele pe mine,mi-era foarte cald dar macar am terminat repede ce aveam de spus.

Inca socata,profa n-a putut sa nu observe viteza cu care am vorbit,abia dup-aia incepand sa-mi povesteasca de ce nu era bun raspunsul.Adica m-am chinuit degeaba :(

Atata curiozitate am: cum boala la scoala,unde vorbesc fara sa am nimic la gura si cica oamenii ar fi mai destepti decat media sunt destui care se plang ca nu inteleg ce spun,iar la semafor cand am casca tuflita in cap,uneori chiar si baticul legat la gura(deh,frigul) inteleg toti soferii ce vorbesc? Pana acum doar cu lumea de la scoala si asa-zisele persoane intelectuale(profi,medici etc) am avut probleme,in rest m-o inteles toata lumea cu foarte mici exceptii.Ma,voi pricepeti cum e treaba? Ca eu,nu.
blog comments powered by Disqus