miercuri, 16 septembrie 2009

Ziua orataniilor



Vineri am decis sa profit de ultimele zile de viata(ca ce-i in timpul scolii numai viata nu se cheama) si am iesit cu gagica la plimbare. Intai si intai am trecut pe la tata,la tara, sa cer bani ca sa-mi scot mandra la masa, in benzinarie. Trebuia s-o conving cumva sa mearga :)


Am intrat in curte cu casca in cap stiind sigur ca iau banii si plec. Nu mi-o iesit planul in primul rand ca nu l-am gasit imediat pe tata. Apoi,in loc sa-mi dea bani s-o apucat sa hraneasca pisica. Apoi,cand deja eram jumatate dezechipata(incredibil,dar mi-era cald) m-o chemat tata in gradina sa-mi arate ceva: aveau vecinii catei noi. Mici,grasuti,scumpi foc,in numar de trei: unul negru si cret,altul maro cu parul drept si inca o pramatie -intruchiparea lenei la caini- maro si cret.No,musai,trebuia sa-i vizitez sa nu se lege de mine cand or fi mai mari. Pun omul sa dea telefoane, ajung fata in fata cu aia micii plus mamica aferenta si dai la joaca. Aia mare o escalada pe vecina, ala negru tragea cand de pantalonii doamnei,cand de sireturile lu' tata iar ala maro cu par drept se lega de viata mea. Al treilea catel s-o dus deoparte, s-o intins si se uita la noi cu ifose de aristocrat. La inceput,toata lumea dadea vesela din coada(ma rog,cine avea) dar mai apoi javreta maro a inceput sa se traga de sireturi cu mine,la propriu.Avand totusi mila de adidasii mei,s-a legat de blugi. Cu putin noroc,ma dezbraca. In speranta ca ii intimidez, l-am pus pe tata sa-i traga in poza. Pana la urma,am scapat de toti cainii (sapte la numar; patru astia plus o baba,un mos si o agitata mica ce isi fac veacul prin curtea din fata),am obtinut mult-doritii bani de benzina,am vrajit motorul sa se intoarca singur si am plecat.

Merg,ma plimb,pun benzina,fac toate mofturile gagicii...la un moment dat ajunsesem pe Magura. O iau voioasa dreapta,stanga,dupa cum poftea drumul,ma satur si opresc in parcare, cu scopul de a-mi spala viziera,in speranta ca o sa vad bine pe unde merg si nu o sa mai fie nevoie sa ma chiorasc prin ochiuri curate de viziera ca sa fiu sigura ca nu intru in ceva. Scot cheile,le bag in buzunar,scot manusile si inaintez spre izvor cu casca in cap cand,deodata,vad niste ochi maaaaari :O care se holbau la mine.


Primul gand: Aoleu,e un caine aici! x_x Cand ma uit mai bine,era o veverita care nu stia de unde sa ma ia. Oi fi om,oi fi robot,oi fi martiana...nu cred ca s-o fi lamurit pana acu. La o adica, corp de om aveam dar capul era ceva cam ciudat,lucru care o inducea in eroare rau de tot si,sfatuita calduros de curiozitate, a stat cateva secunde bune la un metru distanta de mine,apoi a fugit in copac. Intre timp am scos telefonul s-o trag in poza,poate o fi ajuns pitipongismul pana in padure :-?? Veverita,cucoana mare,cum a vazut mobilul indreptat spre ea,cum a stat nemiscata si mi-a zambit frumos, sa iasa sexy in fotografie. Se pare ca incepuse sa-i placa,pentru ca s-a asezat in partea cealalta a copacului si iar mi-a zambit frumos,stand nemiscata. Bucuroasa ca mai sta nitel de vorba cu mine, am pozat-o din nou. De-acu aveam poza in toate pozitiile,asa ca am pus telefonul sa-si revina la normal. Cand colo, veverita s-a dat jos din copac si a revenit la pozitia initiala. Eu repede,s-o prind in poza ca iesea ceva frumos. Teapa,ea nu e curva care umbla dupa faima asa ca s-a urcat la loc in copac,a facut repede consiliu cu crengile s-o fereasca de mine si dusa a fost :(


Suparata foc ca mi-a plecat noua prietena,mi-am dat casca jos,am curatat-o gospodareste,dupa cum m-o invatat un amic,numai ca fara Rivex,m-am echipat si am plecat acasa. Merg eu cat merg, pe contrasens tot erau masini care formau o coada mai lunga ca alta...la un moment dat ramasesem singura pe drum. Nu erau nici macar biciclisti, betivani pe dreapta,oameni la gratar..nimeni si nimic. Cat timp ma bucuram ca pot merge linistita pe drum,fara sa evit pe nimeni sau sa am grija altora, poc! una in gat la mine. Care ai fost,ma? Ca nu te vad :-?? Ma uit in dreapta,in stanga,in fata,in spate...nimeni si nimic. Dupa ce ies din curba,ma uit in oglinda...gatul meu era la fel ca intotdeauna :) Si totusi,ceva s-o intamplat,ca pe mine ma durea. La urmatoarea curba,mai fac o inspectie,acelasi rezultat: nimic. Bag piciorul,or fi fantome,ma consolam singura.

Odata rezolvata problema,mi-am vazut de-ale condusului,ajungand acasa fara alte evenimente.La garaj, m-am dat jos din sa sa-l descui,ca altfel nu puteam. Si ce credeti ca am vazut pe sa? O libelula moarta, transportata tocmai de la Magura.Mai pe romaneste, chestia asta imi lovise gatul meu cel gingas ;;) Pe ea n-am pozat-o ca era prea frumoasa si nu isi asortase culorile(verde cu gri si albastru? bleah >:P ) dar daca pofteste cineva poze cu veverita sau soarecii aia mici sub forma de catei,sa anunte ca fac update la articol.
blog comments powered by Disqus