marți, 8 septembrie 2009

S-a mai dus cineva




L-am cunoscut anul asta,la motoare. Foarte de treaba omul; m-o luat pasagera pe enduro lui, m-o facut cu un tur de insula. Am ramas cu o parere buna despre el. L-am mai revazut o singura data, prin trafic,din greseala. Am schimbat doua vorbe la semafor,omul a luat-o inainte si dus a fost.

In seara asta am aflat ca o murit,intr-un accident,pe la Margineni. Din surse vagi si neconfirmate stiu ca un Mertzan a vrut sa intre la el in curte,facand stanga si netinand cont de motociclist. Odihneasca-se in pace! :(

Nu am scris asta degeaba, ci ca sa inteleaga unii de ce nu sunt asa bucuroasa cand e nevoie sa ma apropii de motociclisti. N-am absolut nimic cu ei,nu mi-e frica, nu-s certata cu nimeni(din cate stiu). Dar cu foarte multi se poate intampla ca azi sa-i vad vii si maine morti sau deloc si nu vreau sa-mi para rau pana la pensie sau sa fiu frustrata cativa ani pentru ca un sofer mi-a omorat un prieten. Acu o priceput toti sau mai explic o data?Intr-o perioada ma feream doar de cei cu vitezane,fiindca am observat ca ei au cam cele mai multe accidente mortale; nu credeam sa fie posibil ca vreun amic motociclist fara vitezana sa moara. Uite acu s-o extins "moda" :(. Cat m-am ferit sa nu-mi moara vreun prieten si tot o murit :( Dumnezeu sa-l ierte! :(

PS: Astea sunt poze cu el,pentru cei care cred ca-l cunosc.
blog comments powered by Disqus