marți, 1 septembrie 2009

Aventuri pietonale



Vara asta ori am fost plecata cu totul in tarile calde, ori stateam pe langa bloc,ori plecam departe cu mandra dar prin oras,pe jos am umblat mai rar. Pana aseara cand am stabilit cu o colega sa ne vedem azi undeva prin centrul orasului. De regula,in vacanta,pastrez distanta fata de tot ce inseamna scoala,deci inclusiv colegii(nu sariti cu bâte ca asa am facut de cand ma stiu) dar daca tot s-o facut frig afara si vara oricum nu mai e :-< hai sa vad ce mai face lumea :)

Azi pe la vreo trei juma' incep sa ma aranjez,pe la patru fara un pic ma suna tata si ma trimite la veterinar.Nu,nu m-am transformat,tot oama sunt, dar vroia pisica de la tara niste informatii si nu puteam s-o refuz ca-i o dulce care zgaraie cu pasiune :->Am accelerat ritmul,am anuntat colega ca intarzii oleaca si am taiat-o afara. Merg cat merg,cand sa urc niste trepte era unu care se apropia de mine periculos de mult. Nu mi-era de alta,dar parca zarisem o bâtã si nu-mi doream sa patesc ceva rau,prin urmare m-am ferit. Cand m-am uitat mai bine,omul avea o lopata pe care o tinea pe umar,ca si cum pleca pe camp,la treaba. Am fost foarte inspirata ca m-am ferit pentru ca omul era cat pe ce sa-mi friga una,din greseala. Cu ditamai lopata, nu cu o palma amarata. Dupa ce am terminat de urcat scarile si de-acu ma chinuiam sa merg cu tocurile pe o porcarie de asfalt,aud din spate S-o speriat fata de tine,ma tarane :))




Restul drumului l-am parcurs linistita,facand slalom printre oameni,masini,babe si alte ganganii existente pe drum. Aflu ce-si dorea pisica,transmit vestea,ma duc sa ma vad cu colega si m-am apucat s-o astept,ca inca nu ajunsese.Stateam efectiv in picioare,cu spatele la o vitrina si asteptam cand deodata simt ca ceva se impunge in fundul meu,din partea stanga. Ma,ce dracu? :O Prima oara am crezut ca e cine-stie ce caine imens dar ala trebuia sa muste de-acum. Chiar daca era din-ala cuminte,ar fi trebuit sa se prinda ca trebuie sa ma ocoleasca. Plus ca deja eram pregatita sa sar in capul primului trecator in cazul in care banuielile mi se adevereau. Ideea era sa nu ma muste cainele,nu ma interesa ce riscam si ce compromisuri faceam. Cand ma intorc, ce sa vad? O fetita care se chinuia tare sa treaca prin mine,desi era loc destul atat in fata, cat si in spate. Curioasa cat de prost trebuie sa fie un om ca sa intre cu capul in ceva de doua ori mai inalt decat el si nici macar sa nu se prinda(dovada fiind ca ea mergea in continuare,drept inainte), m-am ferit din calea fetei si am lasat-o sa se duca.




La prima vedere era singura pe strada,dar bine imbracata asa ca m-am uitat dupa ea,sa vad unde se duce. Oleaca mai incolo erau doua cucoane cu o alta fetita imbracata la fel ca asta, de unde am dedus ca asta mica de-o intrat in fundul meu o fi la plimbare cu alea. Imediat m-am lamurit cui seama fata: cand esti asa proasta incat nu te prinzi un copchil din doi(adica jumate, ma!), mi se pare absolut normal ca respectivul sa intre din diverse chestii si nici macar sa nu se prinda.





Avand in vedere ca pe motor n-am mai patit aproape nimic(in afara de o blonda in Jeep care mi-o facut loc la semafor :O ), cred ca oamenii prosti/glumeti s-o dat jos din masini si s-o mutat pe trotuar. Parerea mea :-?
blog comments powered by Disqus