luni, 14 septembrie 2009

Monopoly online

Am gasit pe un blog o stire conform careia acu se poate juca Monopoly si pe calculator, ce-i drept,intr-o versiune putin schimbata. In varianta normala, se pot cumpara doar case si se da cu zarul. In varianta online, se cumpara strazi la alegere(deci adio,zarule! :( ) pe care se construiesc cladiri. Adica nu strada,nu casa :D

De curiozitate si fiindca are treaba cu imobiliarele (un domeniu care ma intereseaza),l-am testat si acu va informez, sa stiti la ce sa va asteptati.

Plusuri:
  • Grafica e faina,facuta in 3D.
  • Poti sa ai "afaceri" in orice parte a lumii. Personal,am in SUA (pe langa Broadway :D ) si la Bacau.
  • Ai de ales dintre 5-6 limbi (franceza,engleza,spaniola,cred ca si germana...plus inca o limba :P )
  • In sfarsit, expresia "Merge de parca si-ar fi luat strada" are un corespondent in realitate.
Minusuri:
  • Se incarca ataaat de greu,indeosebi daca il pun sa-mi caute strazile din Bacau. Pentru New York dureaza cam 2-3 minute dar pentru orasul meu ajunge cam la un sfert de ora.
  • Cu ritmul lui de a se incarca, sigur nu ajungi dependent :D
  • Presimt ca o sa apara o noua moda printre cocalari:  nu or sa mai aiba doar un palat, ci o strada intreaga cu care sa se dea mari :D

Succes in caz ca il jucati si sper ca nu v-am plictisit, in caz ca treceti mai departe :)

PS: Bafta in noul an scolar! :)
blog comments powered by Disqus