miercuri, 2 septembrie 2009

De prin EVZ adunate

Cat tot cercetam blogul unui amic si-mi dadeam cu parerea(vedeam alta tema la fiecare refresh deci fiti convinsi ca aveam subiecte),am zarit o bucata dintr-un articol de pe evz.ro. Am deschis, am citit,am scotocit si uitati ce-am gasit >:D<
Telefoane "made in Romania"
Iaca din toate lucrurile de pe piata,este ceva autohton, fabricat la noi: telefoanele Nokia 5130 Xpress Music. Ca orice alt lucru,si ele s-au smecherit; au fite,arfe si figuri astfel incat merg cand vor ele. Daca i se pare ca proprietarul vorbeste cam mult sau o scos lumea din sarite cu atata muzica, mobilul rezolva instant problema: se opreste singur. Daca proprietarul nu intelege de vorba buna si continua sa se certe cu el, mobilul isi strange jucariile si pleaca(adica se descarca rapid). Sa mai ziceti voi ca n-avem tehnologie... Mai multe detalii,aici





Noua moda in dormitor

Nu ma refer la ce pozitii mai sunt la moda,ci cum mai decoreaza lumea dormitorul. Producatorii de mobilier recomanda ca patul,dulapul si ce mai aveti voi prin camera sa aiba forme cat mai simple,minimaliste,iar designerii spun ca mobila ar trebui sa fie alba,cu accesorii cat mai colorate. De asemenea,acum nu se mai poarta varul obisnuit ci tapetul. Daca poftiti la mai multe informatii,serviti



Un job aproape ideal: blogging-ul Pentru cine nu stie, pagina asta de web pe care o citeste acu este un blog. Bloggingul il fac eu,cand scriu articole si ma straduiesc sa-l fac asa arate frumos. Personal,fac asta din placere dar sunt unii care isi castiga existenta pe baza blogului. Avantajele, dezavantajele si alte detalii le gasiti aici
blog comments powered by Disqus