marți, 8 septembrie 2009

Cum sa obtii bunatati de la parinti:P

Regula e simpla: responsabilul cu bunatatile,de obicei acelasi care gateste, trebuie suparat atat de tare incat sa nu-ti mai vorbeasca, dar cu celalalt parinte sa te intelegi bine. Sa va povestesc cum am obtinut atat de mult dulciuri incat pot sa le si vand,ca nu mai fac fata :D

Vineri seara am fost la discoteca(1), la Luizi(2) si am ramas peste noapte acolo(3). In total am facut trei lucruri care o ingrozesc de-a dreptul pe maestra bucatara din casa mea. Tata,in schimb, mi-a dat voie sa ma duc. In secunda doi de la raspandirea vestii a inceput scandalul, intai rezumat la mici bombaneli adresate oricarui om intalnit pe hol(daca nu era nimeni, fiecarei camere in care exista cineva), apoi extins la tipete si amenintari. Tata vorbea la telefon,eu ma aranjam. Bineinteles, pe mine o cazut pacatul dar,imediat ce s-a incheiat conversatia telefonica, am scapat de cearta. Dupa ce m-am pregatit eu cumva, machiajul si freza amanandu-le pentru cand oi ajunge la Luizi, am incercat s-o lamuresc pe mama ca ma duc acolo doar ca sa dansez,cu muzica tare,fara sa deranjez pe nimeni. Nici intr-un caz nu invat meserie sau fac sex. Ea nu si nu.

Pana la urma o venit tata nervos in camera,pe mine m-o trimis la discoteca si lu' maica-mea cred ca i-o fi tinut morala dar o calmat-o de nici acu nu vorbeste. Penultima oara am vorbit cu ea sambata,la sase dimineata. M-o sunat sa ma cheme acasa. I-am spus ca m-a lasat tata sa stau, mi-o inchis nervoasa telefonul si gata. Pe la 11-12 am ajuns acasa,mama nu vorbea. Am plecat afara, nu i-am spus absolut nimic. Ce,eu-s mai fraiera,sa vorbesc? Am venit inapoi tocmai pe la 5-6,cand am gasit in posta un pliant cu reclama la clatite. Mi se facuse o pofta de muream, dar eu eram certata cu mama. Asa ca am decis sa-mi fac singura. Cand am intrat in casa, am vazut clatitele gata facute pe masa. No,taci ca-i bun.

Mai pe seara,cand cotrobaiam prin casa dupa mancare, am gasit in frigider doua borcane mari de iaurt cu capsuni(fix cum imi place mie) si o rulada cu ciocolata. M-am luat de viata clatitelor, apoi de un iaurt si mi-am vazut de treaba mea. Duminica gatea mama de rupea. In viata mea n-am vazut-o o zi intreaga in bucatarie,cum am vazut-o duminica. Facuse parjoale si nu-mai-stiu-ce. La mine in casa,imediat cum aflu ca avem parjoale,ii anunt pe toti ca ele au iesit foarte aiurea, is acre,amare,nesanatoase,otravite si in mod sigur n-o sa-i placa nimanui,in speranta ca nu le mananca nimeni(ca sa-mi ramana mie cat mai multe, ca maica-mea gateste bine doar in cantitati mici).

Tot ieri,dar pe la pranz,am iesit afara si m-am intalnit din greseala cu mama. Am salutat-o, din reflex. N-o raspuns. O salutat-o vecina,nici ei nu i-o raspuns. Cand am intrat in casa, i-am cerut lu' tata cartofi prajiti.El m-o trimis la mama sa-i spun sa-i curete.I-am povestit faza de mai devreme si am incheiat scurt Nu vorbeste,nu vorbesc. Nu stiu ce o fi facut, dar in vreo juma de ora am aparut la masa. Cand sa mananc,am vazut niste napolitane langa,cum se uitau ostentativ la mine. De-acu aproape terminasem portia,o aparut mama cu un pachet invelit in staniol. Ia si mananca Am analizat,am observat cu bucurie ca era o pulpa de pui la rotisor( deci ceva bun) dar am amanat pentru dimineata asta. In timpul mesei l-am intrebat pe tata daca avem prune la tara. Il intrebasem pentru cu totul alt scop, dar in maxim doua minute a aparut pe masa o sacosa cu prune,din-alea imense de mananci doua si te saturi tot anul. In incheiere, sa stiti ca in dimineata asta am gasit alta portie de clatite proaspat facute.

Vedeti,ma copii, ce de-a bunatati puteti sa primiti daca stiti cum sa va suparati parintii? :D
blog comments powered by Disqus