joi, 20 august 2009

Un machiaj sexy

Inca din prima zi in care am ajuns in Grecia am taiat-o la plaja.Mi-am tuflit bagajele in camera, mi-am dat pe la ochi cu rimel rezistent la apa(Miss Sporty,pentru gagici curioase),cumparat din Romania special ca sa fiu frumoasa si dupa balaceala si am iesit pe usa afara, acompaniata de morala lu' tata ca nu-s atenta si din cauza asta mi-am uitat ochelarii in autocar.

Mergem noi voiosi la plaja,intindem rogojinile, aruncam lucrurile si valea in apa.Am mers pana in larg,conform traditiei,m-am bagat cu capul in apa...moa,cate n-am facut.Dupa un timp ne-am intors pe uscat. Tata s-o intins si asa o ramas;eu n-aveam chef.Stateam in fund si ma uitam in jur,cand deodata vad o frumusete de grec ca zambea la mine.Bronzat,brunet,cu ochelari de soare negri, dinti frumosi, corp binefacut...ce sa mai,un baiet cum inca n-am reusit sa gasesc pe plaiurile mioritice si care m-a facut sa regret amarnic ca nu aveam motocicleta cu mine. Bucuroasa foc ca,totusi,imi da atentie,i-am zambit. Stiam ca pe la mare imi fac corp frumos si,de regula, arat bine (nu stiu care-i explicatia,dar ma ingras fara strop de celulita si se depune exact unde trebuie) dar nu mi-am inchipuit ca-i chiar asa,din prima zi.Ei,nu mai conta,bine ca ma facusem frumoasa. Si revenind la grecoteu, mi-o intors zambetul. Dupa o clipa de gandire,ce sa-i mai fac,i-am scos limba :D El o inceput sa rada,eu am intors capul. Cat ne tot jucam noi acolo,imi suna alarma prost setata de la telefon.No,trebuia sa plec la autocar.

Costumul de baie fiind 100% ud,n-am mai luat nimic deasupra.Am taiat-o in statiune imbracata foarte sumar,parul ud si slapi in picioare(acolo lumea umbla oleaca mai imbracata). Cat m-am sucit pe toate stradutele,culegeam privirile uimite/amuzate/admirative ale oamenilor din jur. Baieti,fete,oameni seriosi cu familia dupa ei...toti se uitau la mine. Eu,mandra foc Moama,ce sexy m-am facut :O Si asa,din prima zi!. Intr-un final fericit ajung la hotel,ma asez la o masa de pe terasa si astept. Ca un fel de apropo,il intreb pe ghid cand apare autocarul. Cica la cinci fara un sfert(era fara 20,doar ca alta ora). Se face fara zece,il intreb iara. El imi raspunde ca am venit mult prea devreme si dup-aia Vezi ca ai rimelul intins :) Am intrebat rapid unde e baia si cand m-am uitat in oglinda,mi-a fost frica sa nu se sparga: aveam o pata maaare si neagra in coltul ochiului,de la machiaj.

Acu aflasem si eu de ce se tot chiora lumea la mine iar grecul zambea de zor.Nu pentru ca as fi fost cine stie ce bomba,nici macar pentru ca umblam pe jumatate goala pe strada,ci pentru ca aveam rimelul intins.Plus juma' de frunte umflata(sa-i dea Dumniezo boli fara numar tantarului care m-a piscat la primul popas din Grecia.Fara numar...). Cu chiu,cu vai,am reusit sa ma curat la ochi si am plecat inapoi la plaja,decisa sa-i fac panarama lu' tata fiindca m-a lasat sa plec asa. Mai,tu chiar nu vezi ca am ochii mult prea mari si mult prea negri?....
blog comments powered by Disqus