sâmbătă, 29 august 2009

Tricoul buclucas

La cateva zile dupa ce am ajuns in Paralia,cand am coborat afara, patronul,un om in varsta,slab,cu 2-3 nepoti foarte obraznici lasati pe capul lui,se chinuia sa-mi spuna ca mi-a pus nu-stiu-ce pe la congelator. O suceste el in engleza,apoi in greaca,tata maraia in ureche ca nu intelegea deloc ce vroia omul si pana la urma apar pe langa mine soarecii aia mici,greci; un baiat si o fetita.Casca ei ochii la mine vreo doua secunde si apoi incep sa urle cat ii tineau gurile:

-ARAHNIA! ARAHNIA!

Ma uit nedumerita la ei,ii intreb in greaca "Poftim?", aia o tineau mai departe cu "arahnia" lor. Bunica-su s-o prins ca n-am inteles ce vroiau soarecii de la viata mea,asa ca mi-o tradus in engleza "Spider".Cuvantul asta a fost suficient pentru ca aia micii sa-si schimbe repertoriul la unison cu unul pe doua voci :),astfel incat fetita striga "arahnia" si baiatul "spiderman b-)". Prima oara am crezut ca au un paianjen in mana,numai bun de asezat pe mine,in semn de "pace". Cand colo,paianjenul era deja asezat sub forma de bucata de material atasata suplimentar tricoului inca de cand a fost fabricat. Pana la urma,ca sa scapam de galagiosii aia mici(baiatul era cat gardul de la Luceafarul), am traversat strada si am schimbat directia de mers. Oricum,simpatici copilasii,mai ales ca faceau probleme doar rudelor,nu si strainilor:D Sa fi vazut cum se adunau seara bunicii: bunica cu fata veneau din parc si bunicul cu baiatul de la o plimbare cu masina...foarte dragalasi aia micii :)
blog comments powered by Disqus