vineri, 21 august 2009

Prima oara la parkour



Dupa lungi chinuieli,studii si analize,am reusit sa fac rost de una bucata baiat care sa ma invete si pe mine parkour.Nu de alta,dar prea eram urata cu toate oasele intregi >:P Dintre toate schemele, cel mai mult si mai mult imi doream sa fac flip-uri (tumbe in aer,mai pe romaneste). Ii povestesc omului,stabilim un loc de intalnire,o prind pe vecina de-o aripa,o iau cu mine sa aiba cine chema salvarea in caz de bufnitura si hai sa invatam :)

Intai mi-o aratat baiatul cum sa sar astfel incat sa aterizez intr-o sexy pozitie de broasca,pe un gard inalt pana la burta mea. Mai trebuie sa va povestesc ca m-am lovit la genunchi de la prima incercare? :) Nu-i bai,eu mai incerc. M-am lovit si la al doilea. De-acu tot raul spre bine: macar nu schiopatam asa ca mama n-avea sa se prinda ca-s lovita. Intre timp baietii au migrat,eu dupa ei. Tot nu ma potolisem asa ca acu incercam de zor sa sar un gard de fier. Ori n-aveam curaj deloc, ori ma razgandeam pe drum si ramaneam agatata...pana la urma l-am lasat balta si pe ala,m-am dus frumos la baiet si cu ochi de caprioara l-am rugat frumos si din toata inimioara mea sa ma invete sa fac flip-uri.

Omul ma intreaba daca pe fata sau pe spate(ma,nu va ganditi la prostii :-L),imi explica ce si cum pentru fiecare parte si eu decid ca vreau pe spate fiindca puteau sa ma ajute baietii. Imi spune omul ca salt picioarele,iau avant,indoi ce-o mai ramas din genunchi...ca sa incep saritura.De aterizare n-o mai spus,ca i s-o parut logic:) Ei bun,hai sa incepem. Iau avant,indoi genunchii, baietii m-o dat pe spate la propriu si de-acu eram ghemuita in aer,fara sa vad nimic clar in jurul meu. Moa,ce tare e in aer 8-> Dar oare cand aterizez? ma gandeam eu.Imediat dup-aia s-o auzit "BUF!" si eu am simtit dureri cam peste tot.Nu ma intrebati cum am cazut ca nici in ziua de azi nu stiu.Cert e ca a mea coloana o scapat intreaga,in schimb,cand m-am ridicat, ma durea tare laba piciorului drept iar genunchii au devenit si mai mov.

Baietii,cati erau pe acolo,se uitau foarte socati la mine,nepricepand ce Dumnezeu am facut iar vecina radea de se prapadea. Dupa saritura asta magnifica,am luat o pauza :) Pana data viitoare

Newsflash: tocmai am aflat ca atunci am picat pe fata :d
blog comments powered by Disqus