duminică, 9 august 2009

Parere despre somn

Prietenii mai apropiati(ma rog...cam oricine mi-a dat numarul de telefon) stiu ca am un talent deosebit in a trezi oamenii ,de regula,ma doare la basca daca vreunul doarme si niciodata n-am sa ezit sa-l trezesc daca am nevoie de el :D

Obiceiul se trage din frageda pruncie iar "sacul de box" a fost mama. Tata nu suporta s-o vada dormind dup-amiaza,ea fix asta facea zilnic iar eu si sor-mea,copchii al dracu,fix atunci ne gaseam de joaca. Cum tata nu suporta si mama n-avea autoritate asupra noastra,nu prea avea cine sa ne astampere,ba mai mult,profitam cand dormea si puneam mana pe tot felul de lucruri interzise printre care,cel mai des folosita,era o caciula de blana(ca masina de cusut cantarea prea mult).

De mentionat ca mama dormea cu usa deschisa iar holul era terenul de joaca preferat,cu extindere prin toate camerele. Acolo ne gadilam,bateam,fugaream,aruncam cu diverse,in special cand dormea mama (ca atunci sigur nu ne intrerupea). Din greseala,caciula respectiva mai nimerea pe la mama care, cum se trezea,cum dispaream amandoua de pe hol,fiecare in alta camera si lasandu-i lu' sor-mea onoarea de a incasa cearta(daca tot e mai mare...) si apoi reluam activitatea:-b

Tot prin perioada aia,eu si sor-mea dormeam impreuna,deci alt prilej de distractie.Ea era oleaca mai linistita,dar eu ori o necajeam,ori radeam de orice imi aminteam(cum urla una la televizor, cum s-o apucat tata de ales dintre sarmale,sacosa si cratita pentru ca sor-mea scapase sacosa pe scari... si tot felul de alte prostii:D) iar sor-mea radea de rasul meu.Bineinteles, pana nu se ridica mama din pat de minim doua-trei ori pe noapte nimeni nu se potolea iar tata ajungea foarte rar pe la noi.Si cum tata era autoritatea in casa si de el ascultam,dar nu prea ne zicea sa fim cuminti ca doarme lumea,noi ne-am invatat ca doar fiindca fraierul de langa doarme,nu inseamna ca nu putem sa vorbim cu el,sa-l batem sau sa-l scoatem in oras:) ci dimpotriva,asta este ultimul si cel mai mic obstacol de care ne putem impiedica.

Si din moment ce mama era pe post de exemplu negativ si aveam voie s-o terorizez cand dormea(ma rog,aveam voie si in general,dar mai rar:D) acu mi s-a intiparit in minte ca oricine doarme inainte de 11 si se trezeste mai tarziu decat primii doi oameni din camera/casa(dupa caz) gata trezi trebuie neaparat sculat din somn,terorizat asa cum trebuie si nici intr-un caz nu trebuie lasat sa adoarma la loc.

Iar pentru cei care planuiesc vreo razbunare,ii anunt ca-s o fire destul de matinala ,chiar daca se nimereste sa fac ochi pe la pranz:D ;sunt obisnuita sa dorm in galagie si sunt sanse sa ma trezeasca doar daca stau in casa cu mine,ceea ce nu se poate realiza:P
blog comments powered by Disqus