luni, 10 august 2009

Motor sa ai,ca restul apar

Cel putin asta am constat de-a lungul timpului.Pot chiar sa ma mandresc ca in toti kilometrii parcursi am primit strictul necesar( apa si mancare) si nu oricum,ci din mers,ca sa nu pierd timpul.
Sa le luam pe rand:)

  • Cu mancarea stau cam slab,dar probabil zice lumea ca la silueta mea(50 de kile uda) nici nu-mi trebuie prea multa. O singura data o fost o cioara(din aia animal) mai milostiva si mi-a aruncat o bucata de mamaliga pe mana.Si aia era minuscula:| In rest,nimic de la nimeni. O fi scumpa:-??
  • Apa,in schimb,am primit o gramada. Cu sau fara detergent,dar am primit mai mereu. Probabil lumea inca are impresia ca motociclistii sunt rapanosi iar pe drum sunt unii soferi care iau problema de gat si o rezolva(adica ii spala,intr-un fel sau altul,fiecare dupa posibilitati). Prima oara cand am patit-o a fost vara asta.Crapam de cald,indiferent ce faceam.In speranta ca ma racoresc,mi-am luat niste pantaloni scurti,un tricou decoltat si am plecat la plimbare cu motorul. Prin Gheraiesti,langa centrul Skoda era unu vesel care-si spala cu foc masina :) O clipa,cat a lasat in jos furtunul,m-o zarit pe mine. In clipa urmatoare,o zarit si ideea;ce gluma sa-mi faca. Asa ca omul nostru a luat furtunul,cu tot jetul de apa si l-a indreptat spre mine x( Noroc ca am mers mai tare si n-o apucat sa ma ude mult.
A doua oara a fost acum,recent,pe drumul ala drept dinspre Magura.Se facea ca in fata mea era un nene cu un Logan care isi dorea cu ardoare sa aiba parbrizul curat.Si ce loc mai potrivit pentru a-l curata exista decat in fata unei motociclete? Si da-i,domne,voiniceste,sa avem geam curat :) Eu,prin spate,mergeam fericita,cand deodata simt picaturi pe maini. Hai sa-mi bag...ploua :O ma gandeam eu,gata sa ma intorc acasa.M-am uitat pe cer,niciun nor nu era.Pustiu ca-n desert. Si totusi,pe mine ma picura ceva! Cand am bagat o privire prin Loganul din fata(ca deh,am luat totul la puricat),il vad pe nene cum isi curata geamul.Trag un claxon si arat spre viziera Merci, am facut deja dush pe ziua de azi! :-h ii adresam soferului,in gand. Ala nimic;isi vedea de spalatul lui. Mai claxonez o data si mai lung,iar apoi am aratat spre viziera. Nenea cela isi continua treaba, ca doar n-o fi fraier sa priceapa ce zic sau,mai rau,sa ma ia in seama:O Pana la urma m-am enervat si m-am sprijinit in claxon.E o pozitie asa comfortabila 8-> Soferul era nesimtit pana in panzele albe,ca nici acu nu s-a oprit.Cred ca daca as fi avut vreo piatra la indemana,o aruncam in el. Intre timp,masinile veneau de pe contrasens si se uitau care mai de care mai mirati,unii aproape facandusi cruce ca se auzea un claxon insistent tare dar,in loc de ditamai nunta, eram eu :D Intr-un final s-o potolit omul,i-am oferit o scurta vacanta claxonului,am intrat in sat si l-am depasit rapid,sa fiu sigura ca nu se apuca iar de curatenie. Cine stie,poate de data asta se apuca sa arunce cu noroi,bocanci si ce mai avea el prin masina si apai sa vezi aventuri dup-aia. Va dati seama ce conversatii aveam in ziua respectiva:
(un oarecare): Ce faci?:)
(eu): Lucesc de curatenie b-)
(acelasi oarecare): Da ce-ai patit?
(eu): M-o spalat unu pe drum.Luna m-o facut :*
blog comments powered by Disqus