vineri, 28 august 2009

Mania vitezei


Inca de cand mi-am cumparat mandra am tot intalnit vitezomani, in special motociclisti. La inceput am zis ca oi fi eu fricoasa dar,incet-incet, am atins limita de viteza a motocicletei mele,pe european. Eu abia o stapaneam de la curentul format,lumea vroia mai tare si inca era loc sa treaca altii aproape zburand,pe langa mine. Apoi,cu alte ocazii,tot auzeam cum se vorbea ca X a mers cu 270 pe nu-stiu-unde, Y e ferm convins ca motocicleta lui prinde 300 la ora fiindca a probat-o si cand era vorba s-o schimb pe asta mica cu alta care avea 240 in bord,unii au cam ras de mine :) Pe langa asta, la televizor sunt prezentate o droaie de accidente mortale datorate vitezei.

No,e clar. Tre' sa fie vreo smecherie din moment ce unii isi risca viata ca sa mearga tare. Nu credeam sa fie asa aiurea la viteze mari pana sa incerc. Vazand ca tot e la moda sa-ti probezi limitele motocicletei si daca treci de 300 deja esti smecher,am rugat un amic sa ma ia pasagera pe european si sa ma duca ceva mai tare,sa vad si eu care-i faza :-?? Nu spun cat de tare m-o dus fiindca nu stiu cati si care membri din familie ma citesc (nu vreau scandal acasa pentru o prostie pe care si-asa n-o s-o mai fac) dar oricum,200 n-o atins deci n-am probat vitezele alea "malefice" de care tot povestesc unii motociclisti. Depaseste omul tot ce se putea depasi si o incercat sa prinda viteza aleasa de mine. N-o reusit,dar era prea tare chiar si-asa; simteam ca ma strange cineva de gat si se formase un curent de era greu pana si sa intorc capul. In concluzie,nimic frumos :) Deci, ce le place asa tare unora sa mearga cu viteza mare nu cred ca am sa pricep vreodata. Am sa mor si n-am sa inteleg.

Sunt numai dezavantaje: curent de abia poti misca si,in caz ca rasare vreun sofer in fata, poti doar sa razi,macar sa mori zambind,cu mina frumoasa,ca de franat nu mai ai cum :) Nu stiu altii ce parere au,dar mi se pare cam stupid sa-ti risti viata in ultimul hal doar ca sa ajungi mai repede la destinatie,in conditiile in care tu esti la plimbare(deci nu te grabeste nimeni) si,cel putin teoretic,ar trebui sa-ti placa sa conduci,sa fii pe drum,nu sa mergi tare ca sa scapi cat mai repede de corvoada.

Nu intelege prost,nu zic sa mearga toata lumea cu 60,indiferent de drum:) Un 80 in oras, 120-130 in afara lui si 150 pe european consider ca e mai mult decat suficient pentru a nu incurca pe nimeni. Daca,totusi,se gaseste altul mai vioi de atat,nu-i greu sa te dai oleaca pe dreapta sa te depaseasca omul,lasandu-i lui bucuria de a merge la limita.

Si totusi, ce-i asa misto sa mergi tare? Tare adica peste 200, nu sa treaca de 100 si vai,ce curajos m-o facut mama :X Inca n-am priceput dar trag nadejdea ca o sa-mi explice careva, candva :)
blog comments powered by Disqus