marți, 18 august 2009

Iote cine ma urmareste




Inainte de a povesti ce si cum de prin Grecia,va mai zic ceva de prin trafic.

Ieri,pe Magura,dupa ce am depasit toate tirurile,Daciile,femeile si alte ganganii care mergeau incet, ma gandeam bucuroasa ca de-acu o sa ma distrez si eu,in sfarsit,pe curbe. Teapa,cand mi-era lumea mai draga o aparut unu cu o Dacie care nu vroia nicicum sa mearga mai repede. Fiind curbe cam fara vizibilitate,am stat cuminte in spatele lui.Intre timp m-o ajuns din urma unu cu o masina trazneeet.Din-aia bengoasa tare,mare,rosie,cu numere de inmatriculare complet anapoda de nici tara de origine n-o scria.Nu stiu ce fel de masina o fi fost,ca nu ma pricep dar cand ma uitam la ea imi venea in cap numele "Lamborghini". Ce sa mai,daca era varianta galben-aurie puteam spune ca e masina mea preferata.

La un moment dat,am prins drum drept si iute m-am bagat in depasire ca venea altul de pe contrasens. Bengosul din spate o depasit si el,dar mai incolo.De-acu ma tot uitam in oglinzi sa vad daca ma depaseste si pe mine,fiind ferm convinsa ca merge cu minim 120 pe curbele celea. Nu pricep de unde asa idei,dar asta era parerea mea :) Iote ca ala s-o asezat in spatele meu si eu, bucuroasa,goneam cat de tare puteam ca nu cumva sa se razgandeasca si sa se mute. Am tinut-o tot intr-o graba pana sus la izvor. Acolo am dat din timp semnal dreapta,ca un fel de apropo la adresa aluia din spate sa opreasca si el,poate mai stateam de vorba.

N-o vrut omul,o fi fost grabit,dar cand am oprit motorul o trecut cu masina pe langa mine si pasagerul,unul brunet si bronzat(deci nu spalacit,nu tras in ciocolata),cu niste ochelari de musca pe nas,o scos capul pe geam si o strigat la mine "Byeee!" Viziera inca nu era ridicata asa ca am dat din cap,in semn de salut,dar in gandul meu "Pa,ba frumosule"
blog comments powered by Disqus