sâmbătă, 8 august 2009

Despre inaripate si domeniul moto



Va mai amintiti de prietena mea,Musca, ce a avut un impact frontal intre scafarlia ei si partea de interior a vizierei mele atunci cand ne-am cunoscut?Ei bine,eu nu cred ca a murit ci s-a upgradat intr-o inaripata.Nu de alta,dar se zice ca ce nu te omoara te intareste iar o pasare garantat e mai fortoasa decat o musca.
Se facea ca acum cateva seri(cand ma poza ala de zor) mergeam linistita pe un drum judetean si ma straduiam din rasputeri sa abordez galant o curba:) Deodata,vad ca ceva gri,aparent pufos,se apropie periculos de repede si,daca ma iau dupa pozitia pe care o avea,se chinuia sa franeze. Atata paguba ca in aer nu prea se poate frana.Prin urmare, impactul nu a putut fi evitat si vrabia mi-a pupat cu pasiune casca:”> Norocul meu ca n-a venit chiar in fata, altfel ridicam viziera si o ajutam sa decoleze(una din noi doua trebuia sa vada pe unde merge,nu?)
Cu ocazia coliziunii s-a auzit o bufnitura,lucru ce mi-a creat cateva intrebari si raspunsuri in minte,timp in care franam usor:
-In ce-am intrat?
-O vrabie.
-Si trebuie sa opresc?

-Nu,ca e vrabie,nu masina!
Bucuroasa ca am scapat,am accelerat inapoi si mi-am vazut de drum dar la destinatie,nu am uitat de injuraturi: Bag diverse in ea viata; daca nici vrabiile nu ma vad,ce pretentie sa mai am de la soferi? Si sa cada in sant nataraul care o dat tuica la pasarea asta,de s-o trantit in mine X(
Pentru curiosi: la prima vedere n-am niciun fel de urme pe casca; nici pene,nici sange...nimic. Dar o sa ma mai uit azi o data.
Saraca:(...

blog comments powered by Disqus