miercuri, 5 august 2009

Culmea nesimtirii



Am patit-o azi. Stateam la semafor:) Eram ultima si ma gandeam serios daca sa ma strecor sau nu. Pe motiv de lene crunta,am decis sa stau cuminte.Cand era galben spre verde,apare un nene in spatele meu,cu o rabla mai veche si aiurea decat batrana Dacia 1300,de un rosu spalacit care batea spre roz de-acum . Nu stiu exact ce masina era: ori o Lada,ori un Mertan vechi. Bai,dar veche si stricata masina ceea.Ce sa mai,parea de pe vremea dinozaurilor.

Normal,soferul se asortase cu masina; era la fel de ramolit. Probabil n-o mai fi condus demult tare de tinea minte ca motocicletele trebuie sa circule pe dreapta. In fine,vine el in spatele meu, coloana se misca,m-am miscat si eu dar pentru nenea din spate nu a fost suficient: trebuia sa ma dau cu totul din fata lui. Unde?Numai el stie,ca n-aveam loc sub nicio forma si,intre noi fie vorba,nici nu prea aveam chef sa ma dau doar fiindca ma claxoneaza insistent unu. Omul,descurcaret din fire,o incercat sa ma depaseasca pe dreapta,chit ca risca sa-si zgaraie dinozaurul ala de masina. Eu nimic.E nesimtit,sunt si eu [-( Asa ca m-am dus pe mijlocul benzii.Omul insista. No,e clar,trebuie sa fac ceva ca sa ocup toata banda.M-am apucat de mers in zig-zag,de era ala bulversat pe unde sa ma depaseasca. Probabil ca o cedat nervos,o facut o cruce,o scuipat in san si a tras dreapta de volan: ori in parcare,ori pe o straduta.Nu stiu ca n-am mai avut timp sa ma uit dupa el.

Oricum,imi pare rau.Eu,care il asteptam cu atata drag la urmatorul semafor sa-l cicalesc oleaca si el pleaca asa,pe alta strada :(...
blog comments powered by Disqus