sâmbătă, 15 august 2009

,,Clientii" din trafic

De-a lungul timpului,din amalganul de masini si soferi,unul mai turbat ca altul,cativa dintre ei au reusit sa se faca remarcati.Sa-i luam cronologic:)

  • Primul dintre ei a fost un taximetrist.La primul ,,contact", OK,mi-am meritat injuraturile: ma bagasem ca vaca in fata lui,desi era pentru o cauza nobila(sa fac loc unui motociclist care venea cu viteza dintre masini).La urmatorul semafor a scos capul pe geam si a inceput sa urle dupa mine, intr-un stil tipic bucurestean:
-Domnisoara!Daca te mai bagi asa in fata mea,te dau cu curul de pamant! X(
M-am uitat spre el,am dat din cap in semn ca da si m-am intors inapoi. Desi atunci nu m-am certat cu el,se pare ca omul o ramas cu sechele.

Al doilea ,,contact" a fost tot la un semafor,doar ca in partea opusa a orasului.Toata lumea statea la coada,numai eu o luam voiniceste pe banda cu sageata spre dreapta,sa ma scutesc de cateva masini.Deodata,am observat cu groaza cum se facea galben.Clar,tre sa ma bag in coloana ca acus se misca masinile.M-am bagat unde am avut loc: in fata taximetristului cu pricina.Au mai fost cateva secunde cat o stat coloana,timp in care dracul cela din spate s-o prins ca eram acolo:D Nervos nevoie mare,cum o avut oleaca de loc,s-o si apucat sa ma depaseasca.Asa,in intersectie si cu amarati pe contrasens care,probabil, pomeneau toti sfintii numai sa scape cu masina intreaga.

Pe langa asta,atunci cand taxiul isi luase mai mult avant iar pe mine ma ingramadea pe dreapta( perversul naibii:D ) ala din fata mea a pus o frana sanatoasa.Numai el stie de ce;eu n-am vazut nimic.Ce-i drept,nici nu m-o interesat prea tare,ca aveam destul spatiu de franare si viteza mica (tineti minte ca era un Tarzan cu taxiul care ma depasea de zor,nu?) Ei bine,nu acelasi lucru pot spune si despre taximetrist,care era in situatia inversa: viteza mare,distanta mica. Norocul lui ca o avut franele bune,dar de atunci nu mi-a mai facut figuri.Ce-i drept,am si eu grija sa nu ma mai bag in fata la turbati din-astia.

  • Dupa faza asta,cand se facea tot mai frig afara, si-a incercat unul norocul la semafor(da, acolo se intampla de toate). Era unu' mai negricios,cu masina relativ bengoasa. Se uita la mine,deschide geamul,scoate capul si ma baga in seama:
-Frumos motorul :)
-Multumesc,ii raspund eu.
-Te-am mai vazut prin oras :)
-Posibil:-??
-Poate iesim si noi odata la o cafea...,imi bate omul apropouri.
-Nu stiu.Sa vad daca ma lasa prietenul :), am dat-o sucita ca sa scap.Nu de alta,dar daca tot aveam gagiu,macar sa fie cu folos :P
S-o facut verde si am plecat.

Dupa cateva luni,cand frigul nu-mi mai permitea sa ies in afara orasului oricat m-as fi infofolit dar nu ma induram sa-mi las mandra acasa, acelasi negricios de mai devreme m-o prins la alt semafor. Eu eram pe banda spre stanga,el inainte.Iar se uita,iar deschide geamul,iar scoate capul afara:
-Stii,noi am vorbit mai demult...eram la semaforul ala de la parc.Mai tii minte?
-Da,ii zic scurt.
-Pai,hai,poate iesim si noi la un suc ceva :) ma invita el,galant.
Da' cafeaua ce-o patit?de-ai schimbat tactica...
-
Nush,vedem,ii raspund la fel de galant.
-Tu faci stanga?ma intreaba el deodata.
-Da,si intorc pe straduta.
-Hai ca vin si eu incolo,se razgandeste el brusc.
S-o facut verde,omul o zburat cu masina in fata mea,dupa ce mi-am revenit din soc am plecat si eu,am tras pe dreapta pe straduta respectiva si mi-am scos casca :) Atunci am mai schimbat cateva politeturi,dar nici pana in ziua de azi nu l-am mai vazut :-s Cine stie ce frumusete se astepta ala sa fiu si eu,cand colo,infofolita pana in gat :D

  • A treia categorie,de data asta,de clienti sunt niste tigani care stau prin zona Narcisa,cred. Intr-un capat al strazii Bicaz,este un magazin de unde-mi cumpar dulciuri si alte panarami atunci cand sunt cu motorul.De cateva ori s-a nimerit sa stau la coada cu respectivii tigani. Logic,n-am reusit sa scap de acolo fara nimic de povestit,dar cred ca stiti deja de femeia care mai avea oleaca si ma ducea la spital cand o vazut cum eram imbracata si de sotul ei(probabil) care imi ciocanea in casca,sa vada daca e tare. Deci,trecem la urmatorul client :)
  • Ultimul,dar nu cel din urma a aparut recent si inca n-am scapat de el. Sau n-oi fi aflat. Este vorba de un cocalar,tot de rasa mai neagra,care o fi lucrat prin strainatate fiindca are "gb" in loc de "ro" la numar. Stiti cum ne-am cunoscut,dar nu stiti si continuarea:P
Acum vreo saptamana,stateam la semafor la Sportiv.Omul nostru o aparut si,cum nu era fraier sa stea la coada,a luat-o pe banda de langa unde,subit,m-o descoperit pe mine. Dornic sa mai stam de vorba,o inceput sa ma intrebe de motor,cate kile are si daca fuge.I-am raspuns ca fuge, e vioaie si am plecat,ca se facuse verde. Asta ma depaseste ca tirul;facuse un curent...dar e bun ca scapasem de el. Cel putin asa am crezut:)

La urmatorul semafor,el o lua inainte,eu faceam dreapta.Adica am vrut,ca pe drum iar urla asta dupa mine:
-Domnisoara,stai un pic!
Opresc si iar ma intreaba:
-Daa...fuge motocicleta?
-Fuge,domnu',cum sa nu? ii raspund amabila.
-Pai,mai devreme te-am intrecut :-s
-Nu merg tare prin oras,ca e periculos :)
-Hai sa facem o intrecere ;) ma provoaca el
-Nu,doamne fereste!Daca sare unu in fata ce fac?Ma apuc de ras? incercam sa-i explic ce si cum.
-Hai:( Uite,daca castigi,ai o intalnire cu mine:)
Ca fix asta imi doresc cel mai mult pe lume>:D< sa ma intalnesc cu un tigan urat :|

Data viitoare cand il mai prind si ma intreaba asta,spun ca da si ori ma strecor printre masini si el n-are decat sa faca accident ca sa ma intreaca ori stau cuminte la rand si fac dreapta pe prima straduta,cu riscul de a ma rataci.
blog comments powered by Disqus