luni, 31 august 2009

Bagaje feminine


Cu o seara inainte sa plec in Grecia m-a apucat un chef nebun de facut bagaje,desi plecarea era a doua zi la pranz. Ma rog,asa am vrut,asa am facut. Intai si intai,dupa o scurta gandire,am ajuns la concluzia ca-mi trebuie o valiza. Nu de alta,dar degeaba sifonierul ma ameninta ca pica peste mine daca rautaciosul n-o vrut sa-si cumpere rotite,sa-l iau dupa mine,ocazie cu care vizita si el lumea. Nu,el n-o vrut sa iasa din camera de la maica-mea,asa ca am facut rost de o valiza simpatica plus mamica aferenta(adica un monstru in care incap cu totul:D),dintre care aia mica a fost asezata deasupra sifonierului,special ca sa-i fac in ciuda.

Dulapul s-o luat la cearta cu mine,nepermitandu-mi sa ajung la tovarasa mea de calatorie,asa ca am apelat la ajutoare Tataaa!Vino si da valiza jos de pe dulap! Vine taica-meu,imi face moftul si ma anunta cu un aer de om serios,precum corbul pacalit de vulpe,ca am dreptul numai la jumate de valiza,cealalta urmand sa fie ocupata de el.No,daca-i pe-asa,hai s-o luam pe aia mare. Am fost refuzata :) prin urmare,am zis macar sa incerc,poate chiar o fi suficienta asta mica.

O sterg repejor de praf,o invit la mine in camera,o deschid, deschid si agenda cu lista gata facuta si hai sa ne apucam de treaba. Caut in stanga,dreapta,prind lucrurile, le fugaresc,le pup,le strig... pana la urma reusisem sa adun laolalta toata echipa de farduri si alte picanterii feminine. De-acu hai sa le indesam in valiza. Stiti cat loc o ocupat? Un sfert :) Iar eu mai aveam de pus multe alte lucruri de o importanta capitala(13 tricouri,fuste,pantaloni,incarcatoare de toate felurile...ce sa mai,numai mobila n-am luat-o cu mine,ca in rest am pustiit camera). Toate astea incapeau abia-abia,inghesuite bine, in valiza doar daca as fi avut-o pe toata,numai pentru mine>:D< dar trebuia sa las jumate si pentru altii. Prin urmare,l-am anuntat pe tata ca o sa-si tina hainele peste valiza,ca inauntru clar n-o sa mai fie loc.M-am dus atunci,la ora aia tarzie si nu a doua zi dimineata pentru a-i lasa timp lu' taica-meu sa se acomodeze cu ideea,peste noapte. Iar am fost refuzata :)

Cu multa vorbarie si explicatii ca sa priceapa cat erau de vitale pentru mine fiecare lucru din imensul morman,am reusit sa-l conving sa luam valiza-mama. Nu stiu de ce am impresia, dar daca ar fi stiut ca spuma/uleiul pentru par,cremele de inainte si dupa plaja,parfumul de care nu uitam niciodata si multe alte smacuri au cate-un miros aparte, eventual si-ar fi inchipuit ca ma dadeam cu mai multe deodata,nu cred ca m-ar mai fi lasat sa le iau :D Bafta mea ca era prea obosit ca sa mai duca munca de lamurire cu mine si astfel au incaput toate lucrurile fara sa se certe nimeni cu nimeni.
blog comments powered by Disqus