marți, 4 august 2009

Ba,ce-are?




In dup-amiaza asta am vazut pe cineva care m-a ingrozit putin(mai mult:D ). Omul e de treaba, nu mi-a facut niciun rau toata viata lui,doar ca arata cel putin ciudat.Ma ingrozeste asa de putin incat nici macar n-am avut curaj sa inchid garajul pana n-o plecat,nu cumva sa spuna ca-l alung. Nu intelegeti gresit.Nu e mare,nu e fioros,nu e urat :) Pur si simplu e foarte palid , aveam senzatia ca daca ma uit putin mai insistent,o sa reusesc sa vad prin el si cand s-a suit pe motorul meu parea sarit dintr-o poza din-aia la care se uita toti si se gandesc "Saracul x...d-zeu sa-l ierte"

Pana la urma,intr-un final fericit,omul s-o plictisit de mine,si-o adus aminte ca-l asteapta cineva si o plecat iar eu,bucuroasa,am incuiat repede tot si am fugit in casa unde m-o apucat un chef crunt de a asculta Michael Jackson.Pe Youtube mi-era lene sa caut,asa ca am bagat direct de pe telefon. Am pus "Will you be there",am dat la maxim si am plecat la mama in dormitor sa-i cer bani de caju (is un fel de alune,mult mai bune si mai scumpe decat astea obisnuite).

Ea,in timpul asta,fataia televizorul si o nimerit pe un canal unde vorbea o tanti doftor, cunostinta de-a ei.Se holbeaza oleaca si se duce pana la bucatarie.Pe hol observa ca e cam tare muzica,mi-a spus sa dau mai incet dar pana la urma s-a dus ea sa-si incerce norocul. Intra in camera,da mai incet la boxe,nicio schimbare. Le inchide cu totul,muzica urla in continuare. Telefonul era aparent inchis,dar pana la urma s-o prins ca el era vinovatul.Si-acu hai sa-l facem sa taca:) Apasa ea pe un buton din dreapta-sus,mobilul canta vesel mai departe.Pana la urma se enerveaza,imi ia celularul de motz si vine cu el in dormit "Inchide naibii muzica asta x(". Nu l-am inchis,ci l-am dat mai incet si l-am lasat sa doarma langa mine.De bucurie,mama mi-o dat bani de prajituri:D

Asa ca,dragi copii,acum stiti cum sa va convingeti parintii sa va dea bani de dulciuri: folositi ceva mult prea sofisticat pentru ei,care ii deranjeaza si nu opriti chestia aia decat dupa ce sunteti ferm convinsi ca primiti ce va doreati:D
blog comments powered by Disqus