duminică, 30 august 2009

Baba de gasca

Odata cu aparitia primului soarec(adica copil :) ) in casa la mine,a aparut si problema "unde il lasam cat suntem la serviciu?",problema rezolvata rapid prin gasirea unor pensionari dispusi sa aiba grija de soarecul recent aparut in familie. Sor-mea a fost cuminte,pensionarii mai tineri...au putut s-o creasca mult timp.Eu obraznica,galagioasa,cu mofturi,pensionarii imbatranisera...m-o crescut saracii pana o intrat femeia in spital :D,urmand ca mama sa ma expedieze la cresa. Bineinteles, si acolo am terorizat cateva educatoare pentru ca in prima zi am fost leganata tot timpul(conditia a fost sa tac.Si-am tacut:D ),in restul zilelor fiind relativ cuminte,cu exceptia meselor,unde nu mancam singura nici moarta; doar daca ma hranea o asistenta anume erau sanse s-o scoata la capat. In fine,nu despre cresa era vorba.

Batranul a murit,dar baba nu. Printre multe alte vesti despre mine,a aflat ca mi-am cumparat motocicleta. Cum la ea e cam greu cu deplasatul,a ramas sa o anunt cand mai trec pe sub balconul ei, sa vada ce mi-am luat. S-o dus taica-meu la ea intr-o zi si i-o spus sa iasa pe balcon ca acus trec pe acolo.Eu ajunsesem demult,parcasem motorul,am salutat-o pe femeie si de-acu sa ies din parcare,sa-mi vad de drum. Logic,orice om cu permis(chiar si ala fara) se prinde ca semnalizam. Baba nu s-o prins si i-o spus bucuroasa lu' tata Ia uitati-va ce frumos face din luminite 8->

Acum cateva zile m-a trimis tata la baba sa-i dau o punga.Nu stiu cu ce,ca nu m-am uitat. Intru la femeie in casa,mai vorbim ce mai vorbim si,inainte sa plec,imi spune Cand mai treci pe sub giamul meu cu motoshicleta,fa oliaca vrum-vrum ca tari mult imi plashi Vedeti,ma,ce baba de treaba am eu?:D Nu ca altele care-si termina rosiile din camara pe primul motociclist care face burnout pe langa geamul lor...
blog comments powered by Disqus