joi, 30 iulie 2009

Zambeste,ma,ca te pozeaza ala!


Pentru cine nu ştie, asearã a turnat cu gãleata în Bacãu. O dat chiar şi puţinã gheaţã:) Iar eu,copilaş optimist şi deştept foc am ieşit la plimbare deşi afarã era înnorat,bãtea vântul cam tare…dar eu mã juram cã n-o sã mã prindã tocmai pe mine ploaia. Ţeapã,m-o prins:| Şi fiindcã am continuat sã mã iau la întrecere cu ea,încercând s-o pãcãlesc în tot felul, m-a udat aşa cum trebuie.Eram 100% uda,atât eu cât şi motocicleta. Pe ea am bãgat-o în garaj şi am şters-o cu o cârpã sã nu rãmânã urme sau sã rugineascã, eu m-am dus în casã,mi-am azvârlit papucii în uşã şi m-am dezbrãcat complet,punând toate hainele la uscat. Blugii,tricoul şi alte celea erau uscate azi-dimineaţã,dar adidaşii nu.

Eu,în schimb,vroiam la plimbare. Aşa cã am încãlţat pantofii cu toc.Era cam rece afarã,trebuia sã mã îmbrac oleacã mai gros dar hanoracul nu merge cu tocurile.Aşa cã am luat un sacou negru,mulat,ideal pentru o întâlnire :) Am coborât, m-am echipat şi-am plecat. Mã duc pe dreapta,pe stânga,m-o prins seara şi o trebuit sã mã duc acasã. Nu înainte de a mai proba câteva semafoare:)

La unul din ele,ca sã scap de coloanã,m-am dus pe banda întâi.La momentul respectiv eram singurã pe bandã dar dupã câteva secunde o apãrut o maşinã.De curiozitate sã vãd cine conduce,am întors capul(stãteam mai pe stânga,nu chiar pe mijloc) şi un bãiat îmi face semn disperat “Stai aşa!”, imediat dup-aia scoţând un aparat foto ca sã mã tragã în pozã :O Nu m-am uitat la numãr,daca o fi vreun turist,ceva ci doar am întors capul spre semafor sã vãd dacã am timp sã scap de ala din spate.

Apoi,un biet bãiat dintr-un Gipan,care stãtea pe scaunul din dreapta şi se lãsa condus de o fatã,la propriu, m-o întrebat de cât e motorul. I-am rãspuns politicoasã,m-am uitat iar la semafor şi se fãcea verde de-acuma (eu plec de pe galben). Bag repede în vitezã şi când s-o zbughesc de acolo,mã lumineazã ceva din spate: reuşise ãla sã-mi facã poza.
blog comments powered by Disqus