luni, 6 iulie 2009

Scrisoare catre Cosmote


Dragi vanzatori,

Am venit sa va anunt ca telefonul dumneavoastra cu garantie pe viata are mici defectiuni dubioase.

Stiu ca pare ciudat,dar noul meu celular canta fals:| Spre exemplu,ii fac cadou o melodie,o ascult incontinuu o perioada de timp si probabil cineva se enerveaza si ia masuri ca,dupa o perioada, telefonul suna de parca l-ar strange cineva de gat astfel incat rapperul are voce de tanara domnita ;;) si hip hop-ul este incredibil de melodios.Inca un pic si fac dicteu cand ascult genul asta de muzica. La clasica nu prea pot ca acolo e atata melodie incat se incurca notele intre ele (pe mobil la mine,nu in general).

Sa fie de la jumatatea de telefon care se infierbanta?Ca celularul meu e mai timid si nu frige complet.Doar partea de sus :) Oare acolo o fi creierul lui?Si l-oi fi surmenat?Ca de regula are multe sarcini simultan: lãlãie pana raguseste,primeste curent,sta pe post de lanterna noaptea si uneori chiar ma ajuta sa vorbesc cu cineva(nu intotdeauna,doar cand e in toane bune semnalul). Sau o fi fierbinte pentru ca asa e toata lumea care sta mai mult de zece secunde la mine in camera? Ei,asta e.Nu eu l-am pus sa fie telefonul meu:-j Isi merita soarta [-(

Deci,dragi "mecanici" de la Cosmote,credeti ca ati putea afla ce are telefonul meu fara sa-l tineti doua saptamani in service? Tare m-as bucura 8-> Sau ar fi mai bine sa-l trimit,totusi,in vacanta ? :-?

Cu stima,
O naroada care si-a luat telefon de la voi

ps:Asta de nervi ca mobilul chiar canta fals si e fierbinte dar mi-e rusine sa le spun alora de la Cosmote asa ceva si mi-e frica de consecinte :-s


sursa pozei
blog comments powered by Disqus