joi, 2 iulie 2009

O sa fiu negresa!


Nu stiu ce se intampla,dar de cateva zile e cam mult fum in bucatarie.Mai exact,in fiecare dimineata arde cate ceva.

Ieri m-am trezit in zgomot de usi trantite si multe voci umblatoare prin casa. Venise un vecin sa repare balconul.Ma trezesc,ma uit chioras,ma asez cuminte la calculator si deodata vine un miros la nasul meu. Uraaa!Face mama clatite! a fost primul gand. Ademenita de idee,am iesit pe hol. Aici deja venea un iz de mancare arsa. Ei,o clatita nu conteaza imi ziceam,cu bucuria inca in suflet. Bucurie care o durat fix pana am deschis usa de la bucatarie si am vazut un fum gros inauntru. Intru,inchid repede usa sa nu se raspandeasca miasma prin casa,verific aragazul sa fie oprit, geamul era deja deschis,scot capul afara,trag o gura de aer care sa ma tina pana la usa si am fugit inapoi in camera cu aceeasi stare de spirit de mai inainte.Atata doar ca acum eram bucuroasa ca n-am luat foc,nu ca aveam clatite. Logic,cand am prins-o pe mama i-am facut scandal ca imi da foc. Ea nu,ca incerca sa faca niste cartofi prajiti.Care o ajuns cenusa,prin cosul de gunoi. In fine, o fost un accident.

In dimineata asta a fost liniste asa ca abia pe la 12 fara ceva m-am dat jos din pat.Am mancat, am stat la televizor si deodata ma intreaba mama Auzi,nu vrei sa te duci pana la Plus dupa niste malai? Raspunsul a fost negativ si a ramas ca se duce ea,cu conditia sa am grija de placinta din cuptor care mai avea vreo ora pana era gata.I-am spus ca da,mama a plecat si am vrut sa ma duc pana in bucatarie sa beau apa.Cand am deschis usa,m-a apucat groaza instant: iar era un fum gros pe acolo. Bai,asta e cu ceasul in urma?Cum naiba sa faca scrum si placinta? ma gandeam eu nervoasa.Am oprit cuptorul,l-am deschis sa vad daca chiar o ars ceva(de fapt s-a prelins ceva pe acolo),l-am inchis la loc si cand s-a intors mama acasa,am luat-o la rost:

-Tu trebuia sa-ti iei de sot un pompier,nu politai!
-Ha?Ce s-a intamplat?
-Am vrut sa beau apa si cand sa intru in bucatarie,un fum gros de ma lua dracu'. Asa,mai? Dai foc la casa si pleci? o certam de zor pe mama.
-Si ce s-o intamplat?
-S-o prelins ceva pe acolo.Vezi ca ti-am inchis cuptorul.
-POFTIM???LUA-TE-AR DRACU DE COPCHIL PROST!CUM SA-MI INCHIZI CUPTORUL? ii auzeam eu urletele din camera.
-Pai da decat sa arda,ii ziceam intelegatoare lu' mama.

Acu astept cu nerabdare ziua de maine,sa vad ce mai arde:D Deja parul pute a fum.Daca se apropie vreun baiat de mine se jura ca am trecut printr-un incendiu azi-dimineata. Deci parul o inceput sa se transforme si nu stiu de ce am impresia ca mai trebuie doar cateva dimineti de genul asta si fac schimb de locuri cu Michael Jackson: el se albeste,eu ma innegresc :D