luni, 13 iulie 2009

O noapte furtunoasa



Mai nou,o venit sor-mea pe acasa si brusc,apartamentul a devenit cam aglomerat. Nici macar nu mai are fiecare camera lui iar eu tre sa fac supremul sacrificiu de a ma imparti intre doua incaperi: a mea,pe timp de zi(ca noaptea doarme sor-mea) si a lu' mama,pe timp de noapte(ca ziua e plictisitoare).

Aseara chiar am pus botul ca programul nu mi se va schimba cu nimic.Pe dracu...sor-mea s-a culcat la 10 juma' si dupa 11 nu mai aveam voie sa fiu in alta parte decat in pat,sub pretextul ca-mi deranjez colega de camera:| O duc traznet,acu nici in casa nu mai fac ce vreau:| Era tarziu, negocierile nu aveau nicio sansa,asa ca trebuia abordata o alta atitudine:-?

Vine tata in camera Culca-te am spus ca da si am ramas la calculator.Dupa maxim un sfert de ora, intra mama,cu un cearsaf in brate si,cu o voce de fantoma ragusita imi spune Culca-te! O inveleste pe sor-mea cu cearsaful,inchide geamul(sa nu-i fie frig..la 30 de grade!) si iese,asteptand sa vin totusi la culcare. Ca sa fiu sigura ca nu se incalzeste "colega" sau,mai rau,se trezeste,am deschis din nou geamul si am lasat tot frigul de afara sa intre in camera. Teapa,la 11 si cinci minute a venit autoritatea suprema(tata) sa ma trimita la culcare.Asta e,m-am dus. Dar nu oricum:->

Printre inchis de geamuri si pacalit parinti vorbeam prin mesaje cu un amic si-mi doream tare mult sa continui discutia8-> Asa ca mi-am luat telefonul cu mine,in pat. Si castile,sa creada mama ca ascult muzica. Am indesat pe fiecare in cate un buzunar si am schimbat camera. De cum intru pe usa,ma ia mama in primire:
-Sper ca n-ai venit iar cu telefonul dupa tine :-L
-
Nu,mama o:) raspund pe un ton de copil cuminte.
Ma intind pe pat si incep sa ma gandesc cum sa raspund la mesajul amicului fara s-o luminez pe fiinta de langa.Ma sucesc pe dreapta,pe stanga...dom'le,nicio idee.Din partea mea,ca maica-mea sigur avea idei criminale (la propriu) doar-doar o reusi sa doarma. Pana la urma ma linistesc, stau vreo cinci minute sa vad daca mai misca,ma asez pe burta,ridic capul,las parul in jos sa fiu sigura ca nu se vede nicio raza de lumina, pun telefonul intre piept si pat si da-i si scrie mesajul. Dar incetisor,sa nu se auda zgomot de la taste.In tot timpul asta ciuleam urechile si urmaream cu coada ochiului sa vad daca s-o prins mama,caz in care imediat intorceam telefonul sa mai lumineze si patul,nu doar pe mine. Dupa capul meu,tot era nemiscat in camera...pana cand deodata o aud pe mama nervoasa,in ceafa mea:
-Ia da telefonul 'cela incoace!
Ingrozita de-a dreptul,fara sa stiu ce s-o intamplat,am reusit sa raspund doar un inspirat ,,Nu:(". Mi-am salvat jucaria si am zis ca cel mai sigur e s-o asez langa mine pana gasesc o solutie cu adevarat buna.

Dupa un timp,o aud ca respira zgomotos. Bai,asta ori doarme,ori moare.Dar cert e ca nu ma mai sperie ma gandeam eu.Si totusi,trebuia sa fac ceva sa nu mai apara lumina in camera. Repede,sa nu se culce amicul! Altfel,riscam sa ma trezesc cu el luandu-mi telefonul si trantindu-mi-l de cap, ca ii trimit mesaje la ore tarzii. Asta pe langa maica-mea,care iar ar fi incercat sa mi-l confiste.La baie nu puteam spune ca merg fiindca abia fusesem,se auzea ce vorbeam si apai sa vezi dup-aia ce facalet ma astepta in usa:D Clar, trebuia sa ma descurc stand in camera. Solutia era la doi pasi distanta: un cearsaf facut mototol de mine oleaca mai devreme. Era mai buna o patura sau chiar o plapuma,dar in lipsa de altceva... Am luat cearsaful,l-am desfacut cat sa-mi cuprinda soldurile,burta,spatele si genunchii(stateam pe o parte, ghemuita), l-am lasat intr-un strat mai gros ca sa nu treaca lumina prin el,am pus telefonul pe coapse,in pozitie verticala si de-acu sa facem probe. Prima oara l-am facut sa se aprinda, partea de sus a cearsafului arata de parca erau licurici dedesubt si iesea o lumina puternica dintre coapsele mele,lumina care continua pana la genunchi si dadea brusc cu capul de marginea patului. Aoleu,cum se vedea:"> Daca se trezea atunci maica-mea ramanea socata trei saptamani. In fine.

Asa,pe sub cearsaf,am continuat sa scriu mesajul pentru amic,urmarind totodata ca mama sa respire la fel de greu dar in mod constant,culcand repede telefonul in caz de pericol. In acelasi timp, crapam de cald,de ras, ma manca un picior si ma durea gatul de la pozitia ciudata in care stateam(daca m-ar fi vazut aia de la circ,ma faceam cu un job :> ). Dupa minim jumatate de ora de chin si jale,reusesc sa trimit nenorocitul ala de mesaj. De-acum,eram pe faza,nu cumva sa vibreze telefonul cand primesc raspuns.Mi-am asezat degetul pe un buton mai de sus, sperand ca toate or sa opreasca galagia facuta de telefon.Si stau.Astept. Cred ca si zilele urmatoare tre sa ma astept la un scandal ca l-am trezit din somn(si nu e prima oara!). Pana la urma, dupa ce am lasat garda jos,incepe sa bârâie ceva pe langa mine. Aoleu,telefonul! Apas repede pe un buton la nimereala,ma uit atenta daca s-o trezit maica-mea si citesc mesajul. Nu mai tin minte ce mi-o fi scris amicul pe acolo dar,cu ultimele puteri i-am spus ca mai vorbim noi maine.

Ma mai chinui o data sa-mi pun muzica,proptesc castile in urechi si la scurt timp am adormit dar inca decisa ca a doua zi dimineata sa fac scandal pentru ora la care o trebuit sa ma culc. Vine dimineata,il chem pe tata in camera la sedinta,explic foarte revoltata ce si cum. Maica-mea o stat cat o stat,dar la un moment dat s-o plictisit asa ca o plecat la sor-mea in camera sa se planga:
-Of,ca tare m-am saturat de copchilul ista :(
blog comments powered by Disqus