joi, 2 iulie 2009

Caine scos pe geam


Mai demult,intr-o dup-amiaza frumoasa,dupa scoala,am fost la o plimbarica in afara orasului,sa scap de aglomeratie. Din pacate,o trebuit sa-mi vizitez si casa inainte sa ma dea ai mei la disparuti. Na,la intoarcere,tot aglomerat.Trec podul cu lanturi,ma strecor frumos la semafor si cand era rosu-galben am sters-o inainte,sa nu incurc soferii.

Cand merg pe drum,mai ales daca sunt in conditii bune,vad absolut tot ce misca.Care iese cu botul,care se strecoara,care traverseaza aiurea...atata timp cat nu vine de sus,vad. Si m-am invatat sa ma uit des in oglinzi,indiferent daca fac vreo manevra sau nu astfel incat vad cam trei sferturi din ce se intampla in spatele meu.

Si revenind la plecarea de la semafor.Cu cateva secunde inainte de galben bagasem motorul in viteza,o aparut culoarea mult asteptata,am dat repede drumul la ambreiaj,am accelerat tare motorul si tai-o intr-un "vrrum" destul de zgomotos,fata de cum sunt eu obisnuita. Masinile din sens opus stateau,taxiurile de pe dreapta dormeau cuminti,de pe stradute laterale nu venea nimic...ce sa mai,pustiu ca in desert,in toiul aglomeratiei.Eu de colo bucuroasa, de-acu aveam drum liber,ascultam cu drag "vrum"-ul mandrei mele cand deodata este acompaniat de un latrat gros.Cum Dumnezeu nu l-oi fi vazut?Ca doar nu misca nimic pe drum,nu eram atenta la ceva anume deci ar fi trebuit sa-l vad! Vai,am imbatranit x_x ma gandeam amarata. Si totusi,de unde a aparut cainele?Ca la noi in oras nu sunt foarte multi si pana acum niciunul nu m-a fugarit.

Las ca te descopar eu ,javra afurisita>:) imi ziceam in gand.Am inceput cercetarile:-b uitandu-ma inainte.Clar,nu mai era nimic.Apoi prin laterale.Dreapta...stanga..nimic.Ma crucesc unde o putut sa dispara si hopa!am redescoperit oglinzile.Lucru bun la casa omului:) ca acolo era cainele. Iesea dintr-o masina cu geamul deschis, mai precis.

Sa-ti stea in gat catelul,draga:*
blog comments powered by Disqus