luni, 6 iulie 2009

Ioi,ce s-o modernizat mama:))


Cand eram mica,familia mea era destul de normala: tata se ducea la UN serviciu,statea pana la patru,venea acasa sa manance si pleca la tara la o noua runda de munca;mama avea tot UN serviciu,venea la pranz,hranea toata plodãraia , ne culegea pe fiecare pe unde eram si,mai ales, se uita la internet,messenger si alte minuni ale lumii contemporane ca pisica in papusoi; sor-mea mergea la scoala,venea la pranz si,uneori,la insistentele alor mei,ma mai ducea pe acasa. De mentionat ca toata lumea se trezea dimineata,chiar si in vacanta(sor-mea ar fi vrut sa doarma mai mult dar eram eu in casa:D).Ma rog,aveam familia tipica si era perfect normala.

Cu timpul,treburile s-au schimbat.Tata sta de dimineata pana seara la tara,mama are doua servicii pe care numai ea stie cum le invarte,sor-mea a plecat la facultate iar eu fac cam ce ma taie capul. Oricum,atata timp cat vin la timp acasa,eventual nu cer bani,e totul ok :) Cat despre mancare, a devenit cam fantomatica: ori nu este deloc,ori nu stiu eu de existenta ei. Degeaba i-am spus lu' maica-mea sa puna dracu afis pe usa cu ce gateste,daca ii e lene sa ma anunte personal,tot tre' s-o fac pe-a detectiva. Plus ca, din moment ce mama nu mai pune la fiecare mancarea in fata,nu prea mai are nimeni grija sau timp sa manance iar eu cu tata am inceput sa facem misto ca la noi se mananca prin reprezentanta:sigur taica-meu mananca dimineata, maica-mea la pranz si eu seara,prezenta la masa la alte ore fiind relativa (adica nu se stie daca apuc sa mananc dimineata sau daca la pranz e suficient de urat afara cat sa stea tata in bucatarie).

In situatia asta am fost azi-dimineata cand m-am trezit,pe la vreo 12. Ba,de corvoada micului dejun am scapat.Hai ca mai stau oleaca si vad ce mai face pranzul ma gandeam eu. Intre timp am intrat pe mess si,surpriza! o vad pe mama pe mess :O Ia s-o bag eu in seama,ca si-asa mi-e foame>:)

eu: asta se face la serviciu? :-w
eu: se sta pe mess?
eu: eu ce mananc?

(dupa juma' de ora,timp in care discutam cu cumnata-meu ce mancare se poate face atunci cand in frigider,la prima vedere,ai o stana de pungi si o turma de oua,maica-mea decide sa raspunda , pentru prima oara in viata ei)

mama: sarmale sau gratar
mama: ciorba
eu: unde-s alea?
eu: as avrea sarmale dar nu le gasesc :-??
eu: si ceva bun ce avem?:D
mama: in cratita mare ultimul raft
eu: ala de jos?
eu: si ceva dulce pe unde e?
mama: placinta
eu: aia e veche :-j
mama: da
mama: in punga
eu: hai k oi vedea eu.

Si uite-asa mi-a invadat mama ultimul teritoriu ramas necucerit:Internetul. Parca n-as vedea-o destul acasa,acu tre' s-o vad si pe mess :| Uof:(


sursa foto
blog comments powered by Disqus