sâmbătă, 1 august 2009

A innebunit semaforul

Acum cateva zile,am mers vijelios ca sa prind verdele de la capatul strazii.Aproape de semafor am incetinit sa vad cate secunde mai erau si sa fiu sigura ca nu pic in curba(trebuia sa fac stanga). Cand ma uit,mai era o secunda de verde si apoi s-a facut galben.

Dracu sa te ia de semafor! Du-te la mama-ta,culoarea rosie,sa plangi ca am vrut sa te prind, bombaneam eu in gand cand,deodata,s-o facut iar verde.Fara sa vad rosu.Pur si simplu verde-galben-verde,dar fara sa mearga "secundarul" de deasupra. Stau,ma crucesc si eram in dubii daca sa trec sau nu.Ia sa vad daca am cui sa cer parerea,ma gandeam eu in timp ce ma uitam in oglinzi. Venea o masina destul de bengoasa. Am stat,am lasat-o sa se opreasca,ala o stat doua-trei secunde si mi-a tras un claxon sanatos tare.Din-ala,ca la nunta. No,clar,trebuia sa plec. Dupa ce am trecut de intersectie,iar ma gandeam Auzi,bai nenea? Oi merge eu cu castile in urechi,dar parca chiar asa de surda tot n-oi fi.Te ciupea claxonul de nas daca il apasai numai un pic,asa-i? :->

Acu pe bune,o mai patit careva asa ceva? Poate oi fi avut halucinatii,dracu...oi fi facut vreo confuzie :O Nu de alta,dar pana acum,semaforul ala o fost foarte cuminte:) (ma refer la ala de la Sportiv)
blog comments powered by Disqus