sâmbătă, 25 iulie 2009

Ger in toiul verii



Acum vreo luna,cand inca o duceam bine la caldura,pe la unu noaptea m-a apucat o durere crunta de cap care m-a tinut vreo doua ore,pana cand l-am trezit pe tata.Pesemne,tata e foarte fioros pe timp de noapte ca dupa un ceai si o pastila o disparut durerea:D Dup-aceea mereu aveam grija sa stau la maxim 30 de grade, sa fiu sigura ca nu ma apuca iar, fiindca eu nu simt cand e prea cald,doar ma trazneste deodata o durere de cap foarte aiurea.

In contextul asta,dupa vreo luna de cand stau la frig,cu aerul conditionat deschis,umbra in casa si mereu am grija sa-mi fie macar racoare,daca nu chiar frig de-a dreptul, am inceput sa vad/patesc lucruri ciudate:D Acum vreo doua zile am fost la un magazin sa-mi cumpar pizza si acolo lucra un baiat cel putin special.Era roscat si cu o piele albaaa,de ma juram ca e iarna cand ma uitam la el.Doamne,om asa alb n-am mai vazut.Si-s foarte curioasa pe unde umbla de nu s-a prins bronzul de el absolut deloc. :D

Al doilea lucru l-am patit acum cateva dimineti.Am facut ochi pe la vreo sase jumate,intr-un ger cumplit :O si invelita la misto cu un cearsaf.La misto in sensul ca picioarele si partea de sus stateau in frig. Deschid un ochi sa vad ce se intampla. Totusi,eu tineam minte ca e vara!Cand ma uit,usa de la balcon era deschisa. Ei,o fi aerisind mama inainte sa plece la serviciu.Dardai cinci minute dar apoi o duc bine, ma gandeam eu.Ciu-ciu!Am asteptat...am tot asteptat...mama nici gand sa apara in camera.De-acu puteam sa deschid si al doilea ochi,ba chiar sa ciulesc urechile.Si am auzit-o pe maica-mea si sor-mea cum discutau in alta camera. Adica eu crap de frig si alea au chef de barfa.La sase dimineata! Noroc ca somnul imi trecuse. Iar stau si astept,pana la urma ma hotarasc sa ma transform oleaca in Tarzan: MAMA! VREI SA FAC TURTURI? Vine ea,inchide usa si eu ma culc bucuroasa la loc. Ma foiesc putin si aud o melodie de la sor-mea din camera.Parea destuld e cunoscuta:-? .Opa,era de pe telefonul meu. Sa-l fereasca Sfantu' pe ala care ma suna,ca daca-l prind il strang de gat x( Auzi,la 7 dimineata! ma gandeam eu nervoasa.Sor-mea, foarte zambitoare, mi-o adus telefonul in camera.Cand ma uit,o alarma uitata de pe cand faceam tratament si pe care acu o foloseam sa fac misto de cele doua cucoane din casa. Na ca pana la urma alarma are personalitate si o facut ea misto de mine:D

Un proverb francez(parca) zicea ca "Niciodata doua fara trei" si acum tare-s curioasa cum o sa fie a treia oara cand o sa fie frig al dracu in toiul verii :D Nu-i nimic,eu astept:)
blog comments powered by Disqus