miercuri, 29 iulie 2009

Dimineaţã de milioane


Nu ştiu ce se întâmplã dar când era sor-mea pe acasã mã trezeam suspect de devreme:-?

Spre exemplu,de ziua mea la opt deja stãteam pe aproape douã picioare :) Procesul de trezire a început la 6 juma’ când m-a trezit mama sã mã anunţe cã sunt desene animate cu Tom si Jerry la televizor.Fix de asta îmi ardea la ora aia :* Mi-era aşa somn încât nici n-am mai protestat; am prins douã secvenţe şi am adormit la loc.Nu pentru mult timp:->

La şapte fix(niciun minut întârziere!) apare sor-mea în camerã,cu chef de scandal şi telefonul meu dupã ea.Ca sã vezi,o trezit-o din somn alarma mea uitatã acolo din tinereţe şi mai ales,mã întreba de ce mi-am lãsat telefonul la ea în camerã. Fiindcã nici mama nu-mi dãdea voie cu el în dormitor,de-aia! Probabil dacã îl puneam pe hol era mult mai eficient: trezea toatã casa deodatã:D I-am zis sã tacã, m-am întors pe partea ailaltã şi mi-am continuat somnul.

Nu mult, cã sor-mea şi maicã-mea s-au dus în camera de alaturi sã stea la vorbe. Şi cum în casã la mine nimeni nu dã doi bani pe fraierul ãla care doarme(ce,l-am pus eu?Sã se trezeascã!) amândouã vorbeau tare.Deci tare! Aşa cã dupã vreo 10-20 de minute toatã casa era treazã :-L În speranţa cã mai adorm oleacã,am deschis televizorul,am dat pe muzicã şi m-am întins la loc în pat.Iarãşi,nu pentru mult timp pentru cã pe la şapte juma’ o apãrut mama:

-Aaaa,te-ai trezit?>:D<
(eu de colo bucuroasã cã îmi zice “LA MULŢI ANI”…nu de alta,dar era ziua mea)
-Atunci dã-te jos sã fac patul :) continuã ea.
Nici nu apuc sã fac vreo mişcare cã mama deja fãcea patul cu tot cu mine: pãtura/cearşaful/cu ce-oi fi fost învelitã a fãcut atac de panicã şi a fugit pe balcon, cearşaful,dupã ce s-a strecurat între pat şi mine, la fel,tuleo pe balcon…noroc cã nu dorm cu perna,altfel se speria şi aia.

Ei,şi cum sã mai dorm în condiţiile astea? M-am trezit,na.
blog comments powered by Disqus