vineri, 12 iunie 2009

Zi dubioasa



Avand azi treaba multa,prin tot orasul,mi-am luat motocicleta si hai la rezolvat de probleme. Asta presupunand ca nu dau de altele pe drum.Intai m-am dus la Germanos sa vad ce are telefonul meu de semnalul se rusineaza asa des si dispare.

Magazinul fiind in centru,nu puteam sa opresc oriunde asa ca m-am dus in parcarea din fata policlinicii.Adica am vrut sa ma duc,dar un nene de pe acolo probabil a fost abandonat de mama lui, in frageda pruncie,aceasta ducandu-se cu cine stie motociclist dubios si de aceea acum are ciuda pe toti.In fine,ma duc voioasa,dau sa parchez motorul,imi face un sofer semn ca cineva urla la mine, intorc capul si vad un mos care gesticula nervos:
-Aici e parcare pentru masini,nu e voie cu motocicleta!ii aud zbieretele de dincolo de muzica din casti.
-Nu e o parcare moto in tot orasul!Asta inseamna ca nu mai opresc nicaieri?
-Domnisoara,aici e pentru masini!Nu-i voie.Uite,da-te sa incapa asta(venea un amarat cu masina)
-Incape langa mine,nu-i nevoie.Si eu unde-mi las motocicleta?zbier si eu la mos,dupa ce am inchis muzica.
-Vad ca nu intelegi,imi spune mai calm dupa ce soferul de mai devreme isi parcase frumos masina langa mine,fara sa-mi arunce nici macar o privire urata.Pune-o pe trotuar.Uite,bag-o acolo! imi arata mosul un fel de bordura de pe langa o fantana arteziana.
-Cum s-o pun acolo?Ma ia politia la intrebari,ca nu e voie!
-Atunci pe trotuar.
-Domnul,nu e voie!
-Atunci du-o acolo,imi arata mosul un loc dintre doi stalpi si un taxi.

Acu,daca tot aveam solutie l-am lasat in legea lui,cu promisiunea facuta in gand ca data viitoare il spurc de nu se vede daca ma mai ia cu texte din astea.M-am dus frumos cu motocicleta in locul indicat,o parchez si imi zice un taximetrist:
-Si clientii cum mai intra in masina?
Sperand ca la urmatoarea cearta cu bosorogul mi-o lua careva apararea,m-am oferit sa o mut mai harcana.Acu,problema era ca nu puteam fiindca eram pe o piatra cubica al naibii de denivelata.Pana la urma,m-o ajutat mai multi taximetristi draguti ,atat la parcare cat si la plecare.

Mi-am rezolvat toate treburile de care mi-am amintit si de-acu hai la plimbare.Inainte sa ies din oras m-am dus la un magazin sa-mi iau ceva de rontait cand oi lua o pauza,sa nu ma plictisesc. Ajung la locul cu pricina si pe langa era ditamai satra de tigani,facand shopping.Cred ca aceeasi care data trecuta ma intrebau daca mai am aer in casca,dar nu ma jur.Avand in vedere ca tiganii sunt oameni ca fiecare,nu m-am sinchisit de ei si m-am dus,totusi,sa-mi cumpar ce aveam nevoie.
-Nu va suparati,stati la rand?intreb politicoasa o tiganca mai aproape de magazin.
-Nu,domnisoara:) Poftiti.
Ma duc in fata si cand sa comand,se baga ea sa-si cumpere bere si banane.Logica ei n-am reusit s-o pricep dar daca era inaintea mea,am lasat-o in pace.Cat asteptam,aud un ciocanit in casca. Am crezut ca or fi fost mai multi la rand,m-oi fi bagat in fata din greseala si acu ma pregateam sa-mi cer scuze.In fine,dupa ciocanit intorc capul si vad un tigan care ma intreaba zambind cu toti dintii:
-E tare?
-Da,e tare:-??,ii raspund presupunand ca se referea la casca.
Imi cumpar rontaiala,plec la plimbare,iau o pauza si imi vine un mesaj Tata,te rog sa imi incarci 10 euro pe numarul asta(era alt numar fata de cel care l-a trimis). Dupa oleaca de mirare,i-am dat un raspuns pe masura: Stiu ca nu par fata echipata asa,dar parca nici cu vreun tata nu seman.Apropo,cine esti? N-a mai raspuns nici acum.

O fi de la vreme sau asa e lumea pana acu doar ca nu m-am prins eu?