vineri, 12 iunie 2009

Surpriza din frigider

No,e clar.Aseara nebunii de pe lume,cu mic cu mare,om sau nu, au avut sedinta si au stabilit sa rasara in calea mea toti in aceeasi zi.Altfel nu-mi explic care-i treaba.In afara de bosorogul din parcare,tiganul care m-o ciocanit in cap sa vada daca e tare casca si mesajul cel putin interesant in care am aflat ca sunt tata(fetelor,ma scuzati daca am lasat pe vreuna insarcinata,dar chiar nu pot sa-mi explic cum am reusit) in seara asta am mai patit ceva.

M-o palit foamea dar lumea in jurul meu lumea doarmeIn schimb,mi-am adus aminte ca aveam clatite in frigiderMa duc eu voioasa la el,cica sa ma autoservesc dar vesnica poveste,n-am reusit,de data asta dintr-un motiv cel putin bizar.Deschid usa si inainte sa zaresc clatitele,am vazut un paianjen mic si negru care statea atarnat vesel printr-un colt si-mi facea din ochi,crapand de bucurie ca am ramas flamanda.Pentru ca,logic,instant,mi-o trecut foamea,am inchis usa de la frigider si m-am dus la tata sa fac misto de el,de altadata sa nu mai am surprize din-astea.

Taica-meu dormea,eu am aprins becul pe hol sa nu-i intre lumina fix in ochi ,il trezesc si ii spun entuziasmata "daca vrei sa vezi un paianjen in frigider,acu e sansa ta".Desi tonul a fost foarte...invioratoram zis ca o sa se intoarca pe partea ailalta si o sa ma trimita la culcare dar s-o ridicat din pat,s-o dus chior de somn la frigider si o inceput sa-l analizeze,dar fara sa-l deschida.In schimb, ma intreaba pe mine:
-Unde-i paianjenu?/:)
- Pe interior,aici in colt :)
-Unde,ma?ca nu vad nimic!
-Pai prin zona asta,dar tre sa deschizi usa mai intai,ii raspund binevoitoare.
Nervos si somnoros,trage o data de usa de era s-o rupa si sa cada frigiderul cu totul,zareste paianjenul,ii trage o palma prieteneasca de pica jos(la propriu) dar fara sa-l omoare,probabil il si intreaba in gand Ce faci,Gigele?Iar ai baut prea mult? tranteste la loc usa si pleaca la culcare.
blog comments powered by Disqus